• پنجشنبه / ۲۵ آذر ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۲
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1400092519714
  • خبرنگار : 50300

سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی:

خدمات جهاد دانشگاهی به دانشگاه‌های مختلف ارائه می‌شود

خدمات جهاد دانشگاهی به دانشگاه‌های مختلف ارائه می‌شود

ایسنا/خوزستان سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی با بیان اینکه بخشی از فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در حوزه کتاب است، گفت: در سال‌های اول نیز اولین نهادی که منابع دانشجویان کشور را بعد از انقلاب تامین کرد، جهاد دانشگاهی بود و امروز به رشدی رسیده که می‌تواند خدمات خود را به دانشگاه‌های مختلف ارائه کند.

دکتر جمال رحیمیان در مراسم اهدای کتاب از سوی جهاد دانشگاهی به کتابخانه‌های سوسنگرد که امروز (۲۵ آذرماه) برگزار شد، اظهار کرد: امروز توفیقی نصیب ما شد به شهری سفر کنیم که مظهر ایثار، غیرت، فرهنگ و دینداری است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه دشمن چهار دهه است که فرهنگ ما را هدف قرار داده است، افزود: محرومیت‌ها یک واقعیت‌اند و توجه به این محرومیت‌ها، توجه به سرمایه‌هایی است که اگر به آن‌ها بی‌توجهی شود از دست خواهند رفت. به رشد هر جوانی که به ما مراجعه می‌کند باید توجه کنیم. اگر به جوانانی که استعدادهای خود را اینجا به نمایش گذاشته‌اند، توجه کنیم همین‌ها باعث افتخار کشور می‌شوند.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب تشکیل شد و در حوزه فرهنگی و دانشگاهی فعالیت کرده است. بخشی از فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در حوزه کتاب است. در سال‌های اول نیز اولین نهادی که منابع دانشجویان کشور را بعد از انقلاب تامین کرد، جهاد دانشگاهی بود و امروز به رشدی رسیده که می‌تواند خدمات خود را به دانشگاه‌های مختلف ارائه کند.  

رحیمیان با بیان اینکه کاری که همکاران ما در سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی انجام داده‌اند قابل تحسین است، گفت: اما اینها در برابر شأن، محرومیت و نیاز مردم منطقه چیزی نیست. امیدواریم بتوانیم بیش از پیش حمایت‌ها را انجام دهیم. ما خدمتگزار مردم هستیم و اگر بتوانیم یک قدم برداریم به خود می‌بالیم که به جوانان و مردم عزیزمان خدمت کرده‌ایم.

وی افزود: امیدوارم چه درسوسنگرد و چه در سایر شهرها با حمایت دکتر علوی رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان، در حد توان جهاد دانشگاهی وظیفه خدمتگزاری خود را انجام دهیم.

به گزارش ایسنا، امروز با حضور معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، ۴ هزار و ۳۰۰ جلد کتاب به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان از سوی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی به کتابخانه‌های عمومی سوسنگرد اهدا شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha