• شنبه / ۲۷ آذر ۱۴۰۰ / ۲۳:۰۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400092721353
  • خبرنگار : 50176

مدیرکل زندان‌های لرستان مطرح کرد:

رضایت جامعه هدف از زندان‌بانان 

رضایت جامعه هدف از زندان‌بانان 

ایسنا/لرستان مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: تیم کاری که عهده‌دار مسئولیت‌های مختلف در حوزه زندانبانی استان است رضایت‌مندی جامعه هدف را در پی داشته و این مهم در تحولات میدانی قابل مشاهده است.

عبدالمجید کشوری در نشست شورای تحول اداری در اداره‌کل زندان‌های لرستان ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه وشهادت ام‌ابیها حضرت فاطمه زهرا(س) و معرفی امین القاصی‌مهر به عنوان معاون اداری مالی زندان‌های استان، اظهار کرد: تیم کاری که عهده‌دار مسئولیت‌های مختلف درحوزه زندانبانی استان است رضایت‌مندی جامعه هدف را در پی داشته و این مهم در تحولات میدانی قابل مشاهده است.

وی افزود: راه‌های نرفته بسیاری وجود دارد و مشکلات موجود را می‌توان با جدیت و برنامه‌ریزی دقیق‌تر پیگیری کرد.

این مسئول ادامه داد: دشمن تمام تلاش خود را جهت تغییر افکار عمومی به کار گرفته  که همه ما موظفیم به عنوان کارگزاران نظام جمهوری اسلامی، سیاست‌های مذبوحانه دشمنان را خنثی کنیم.

کشوری مهمترین حربه دشمنان برای عملی کردن اهداف شوم خود را اینگونه عنوان کرد: بزرگنمایی مسائل و مشکلات کشور و نادیده گرفتن پیشرفت‌ها یکی دیگر از اهداف آنهاست و با توجه به بیانات مقام معظم رهبری (حفظه) در مورد بصیرت افزایی، همه ما وظیفه داریم درخصوص این اهداف شوم دشمنان بابصیرت وارد میدان نبرد شویم.

وی اضافه کرد: به منظور حرکت در مسیر رشد و تعالی یک مجموعه باید به نظرات کارشناسی و در نهایت به خرد جمعی احترام گذاشت و بخوبی از آن استفاده کرد.

مدیرکل زندان‌های لرستان برنامه های سازمانی را در اولویت دانست و افزود: از نکات مورد اهمیت دکتر محمدی ریاست سازمان زندان‌ها حرکت در مسیر اعتدال است و در آیات و روایات به مثابه خیرالامور اوسطها از آن تعبیر شده است.

وی با اشاره به به‌کارگیری خرد جمعی و مطالبه‌گر بودن در رابطه با حق و حقوق زندانیان و حفظ روحیه مددکاری در بین زندانیان ، یادآور شد: مدیر توانمند در حوزه زندان‌ها مدیری است که علی‌رغم تمام کمبودها بتواند منشاء تغییرات مثبت و متعالی باشد.

کشوری گفت: بی تدبیری به هیچ وجه مورد پذیرش سازمان زندان‌ها نیست، چون این بی تدبیری است که خوراک برای عناصر ضد انقلاب تهیه می‌کند.

وی با بیان اینکه تذکرات زندانبانی باید به طور مستمر به کارکنان ارائه شود، افزود: آموزش‌های کاربردی به زندانیان جهت بازگشت شرافتمندانه به جامعه و کار مردم در اولویت کارها باید باشد.

این عضو شورای قضایی، تفویض امور به افراد توانمند، دچار روزمرگی نشدن و تبدیل شدن اخلاق مداری به شیوه مدیریتی را از برنامه‌ها و اولویت‌های سازمان زندان‌ها دانست و گفت: در سازمان زندان‌ها با به کارگیری فکر و تدبیر غیرممکن به ممکن تبدیل و تمامی مسائل و مشکلات زندان‌ها به یاری خدا و با همت و خرد جمعی رفع خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha