• دوشنبه / ۲۹ آذر ۱۴۰۰ / ۱۱:۳۴
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1400092922600
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

سومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین روابط عمومی برگزار می‌شود

سومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین روابط عمومی برگزار می‌شود

ایسنا/هرمزگان موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو، سومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران را برگزار می‌کند.

عطیه سادات میراکبری نماینده کنفرانس در استان هرمزگان صبح امروز (۲۹ آذرماه)  در این باره گفت: سومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران ۲۷ و ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۰ به صورت مجازی در اصفهان برگزار می شود.

میراکبری اظهار کرد: محورهای ویژه این کنفرانس شامل نقش علوم ارتباطات در شکل گیری کشورهای وارث تمدن ایرانی و نقش علوم ارتباطات در احیای مکتب اصفهان می باشد.

 وی خاطرنشان کرد: محورهای کنفرانس شامل جامعه شناسی ارتباطات، روانشناسی ارتباطات، فناوری های جدید ارتباطات، روابط عمومی تجاری، ادبیات و علوم ارتباطات، هنر و روابط عمومی، روابط عمومی سیاسی (دیپلماسی اجتماعی و فرهنگی)، مدیریت و روابط عمومی، ارتباطات مجازی، رسانه و روابط عمومی؛ شهر هوشمند، آسیب‌شناسی دیپ فیک و جعل عمیق، آسیب شناسی اینفودمی، علوم ارتباطات و مدیریت بحران و علوم ارتباطات و پیشگیری از کرونا برگزار می شود. وی به امتیازات ویژه این کنفرانس اشاره و خاطرنشان کرد: دریافت گواهینامه پذیرش مقالات، دریافت گواهینامه آموزشی بین المللی، بهره مندی از سخنرانی اساتید برجسته، نمایه سازی مقالات در پایگاه های علمی، انتشار مقالات برگزیده و ارتقای رزومه علمی شرکت کنندگان از جمله امتیازات این کنفرانس است.

 میراکبری ادامه داد: همراه با برگزاری این کنفرانس، دومین جشنواره ملی ایده های خلاق روابط عمومی و نخستین جشنواره ملی خبر ایران با رویکرد پرونده های خبری نیز برگزار می شود.

وی درباره دومین جشنواره ملی ایده های خلاق روابط عمومی گفت: دومین جشنواره ملی ایده های خلاق روابط عمومی با اهداف ارائه تجربه های معنادار، خلاق، آموزشی، کاربردی و منحصر به فرد، کمک به تولید، تامین و ارائه محتوای با کیفیت بالا، به اشتراک گذاری و انتقال ایده ها و تجربیات ناب و متمایز، به دست آوردن دانش و راهکارهای عملی برای به حداکثر رساندن فعالیت های ارتباطی روابط عمومی ها برگزار می‌شود.

میراکبری اظهارکرد: از دیگر اهداف این جشنواره می‌توان به ارائه جدیدترین دستاورد ها و آموزشهای شاغلان روابط عمومی، ارتقای سطح علمی نیروهای فعال حوزه علوم ارتباطات، روابط عمومی و روزنامه‌نگاری، ایجاد فرصت‌های ارائه و به کارگیری تجربه‌های موفق و متفاوت در سایر روابط عمومی ها، شبکه سازی مدیران، کارشناسان، متخصصان و دانشجویان روابط عمومی و حوزه‌های علوم ارتباطی و جامعه شناسی اشاره کرد. 

نماینده کنفرانس در استان در خصوص نخستین جشنواره ملی خبر ایران عنوان‌کرد: نخستین جشنواره ملی خبر ایران با رویکرد پرونده های خبری به منظور ایجاد رقابت در راستای ارتقای سطح اثرگذاری و گسترش فرهنگ مطالبه گری در بیان مسائل و مشکلات روز آحاد جامعه از طریق رسانه های رسمی و تقویت ارزش و اهمیت جایگاه خبرنگاران حرفه‌ای در تحقق سوژه یابی و خلاقیت در شیوه انعکاس اخبار  برگزار می‌شود.

 وی خاطرنشان‌کرد: این جشنواره در دو بخش شامل پرونده خبری و خبر خوب برگزار می‌شود. 

 وی درباره موضوعات این جشنواره اظهارداشت: پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، حقوق شهروندی، ایثار و شهادت، حجاب و عفاف، خانواده و سبک زندگی و مسئله جمعیت، انرژی، آب و محیط زیست، صنایع اقتصادی، کشاورزی، فرهنگی، هنری و آثار تاریخی و معماری چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق، حاشیه‌نشینی، اعتیاد، فساد اداری، بیکاری و فقر، مسائل جوانان، کرونا و مدافعان سلامت، دین و معنویت از جمله موضوعات قابل ارائه در این جشنواره است.

وی ادامه داد: آخرین مهلت ارسال آثار سی دی ماه سال جاری می باشد و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام به وب سایت www.nipr.daneshpajoohan.ir مراجعه نمایند.
وی از کلیه اصحاب خبر و رسانه استان دعوت کرد با حضور فعال در اولین جشنواره ملی خبرایران ، ضمن معرفی جایگاه درخشان اهل قلم در استان هرمزگان به ارتقا روابط عمومی ها  در استان کمک کنند چرا که رسانه ی قوی و قلمی که در راستای رسالت خبر نگاری ، مطالبه گری و جهت دهی درست به افکار عمومی گام بر  میدارد موجب بلوغ ، ارتقا و خدمت رسانی بهتر به جامعه و رشد حوزه ی روابط عمومی ها خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha