• پنجشنبه / ۹ دی ۱۴۰۰ / ۱۰:۳۹
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1400100906338
  • خبرنگار : 50250

پروژه‌های نیمه‌تمام چهارمحال و بختیاری در برنامه ۱۴۰۰ گنجانده می‌شود

پروژه‌های نیمه‌تمام چهارمحال و بختیاری در برنامه ۱۴۰۰ گنجانده می‌شود

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: باید در اسرع وقت موانع اجرایی پروژه‌های شهرستان کیار احصا و برای رفع موانع اقدام شود، پروژه‌های نیمه‌تمام باید در برنامه سال ۱۴۰۱ گنجانده شود.

غلامعلی حیدری ۹ دی‌ماه در شورای اداری شهرستان کیار با تاکید بر اینکه باید انجام امورات تسهیل و روان شود، اظهار کرد: اعتبارات شهرستان اندک است، اما همین اعتبارات اندک باید مدیریت شود و به پروژه‌های دارای اولویت اختصاص پیدا کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه فلسفه مسئولیت خدمت بی‌منت به مردم است، عنوان کرد: شهید سردار سلیمانی صادقانه و خالصانه به مردم خدمت کرد و نامش جاودانه شد، فرصت خدمت محدود است و باید به نحو احسن از این فرصت استفاده کرد.

وی بیان کرد: اعتبارات محدود بوده و تحریم‌ها نیز مشکلاتی را ایجاد کرده است، اما نباید نقش نیروی انسانی توانمند را نادیده گرفت، باید نظارت‌ها و پیگیری امور مستمر باشد، در اسرع وقت خلاها شناسی و نسبت به رفع آن‌ها اقدام شود.

حیدری در خصوص جذب اعتبارات تبصره ۱۸، توضیح داد: امسال این اعتبارات به‌صورت متمرکز توزیع نمی‌شود، بنابراین دستگاه‌های اجرایی باید تخصیص اعتبارات را به‌صورت جداگانه از وزارتخانه مربوطه پیگیری کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص مشکلات شهرستان کیار در حوزه جاده‌های پرخطر، محیط‌زیست، گازرسانی، اینترنت، بهداشت و درمان و ....، توضیح داد: باید برای حل مشکلات در حوزه‌های مختلف برنامه‌ زمانبندی مشخص شود، اگر اداره‌ای در این شهرستان مدیر ندارد، باید ظرف یک‌هفته نسبت به انتصاب مدیر مربوطه اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه طی چهار سال باید ۱۸۲۰ واحد مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان کیار احداث خواهد شد، عنوان کرد: اما تاکنون ثبت‌نام و تخصیص زمین انجام نشده است، باید ظرف یکماه این مشکل حل شود، ساخت مسکن موجب فعال شدن ۱۰۰ صنعت و ایجاد اشتغال نیز می‌شود.

حیدری افزود: باید در اسرع وقت موانع اجرایی پروژه‌های شهرستان کیار احصا و برای رفع موانع اقدام شود، پروژه‌های نیمه‌تمام باید در برنامه سال ۱۴۰۱ گنجانده شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: پروژه‌های دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۳۰ درصد در برنامه سفر ریاست‌جمهوری گنجانده شده است، مصوبات این سفر ضمانت اجرایی بالایی دارد، باید از این فرصت استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه برای جذب تسهیلات فرصت زیادی باقی نمانده است، تصریح کرد: باید جذب اعتبارات در بخش‌های مختلف از جمله اعتبارات توازن، نفت و گاز، جهش تولید، اشتغال و محرومیت‌زدایی دنبال شود.

حیدری در پایان تاکید کرد: یکی از وظایف فرمانداران کادرسازی است، باید از بین قشر جوان نیروهای با استعداد شناسایی و تربیت شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha