• یکشنبه / ۱۹ دی ۱۴۰۰ / ۰۸:۱۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400101913456
  • خبرنگار : 50182

در 9 ماهه امسال

92 نفر در معابر کرمانشاه جان باختند/ 3 بزرگراه؛ قربانگاه 59 درصد متوفیان تصادفات کرمانشاه

92 نفر در معابر کرمانشاه جان باختند/ 3 بزرگراه؛ قربانگاه 59 درصد متوفیان تصادفات کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از جان باختن 92 نفر در تصادفات درون شهری استان در 9 ماهه امسال خبر داد.

محمدرضا خشنودی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وقوع 87 فقره تصادف فوتی در شهرهای استان در9 ماهه امسال، گفت: متاسفانه در این تصادفات 92 نفر جان خود را از دست دادند.

به گفته رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه تعداد متوفیان تصادفات درون شهری استان در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 23 درصد افزایش داشته است.

خشنودی خاطرنشان کرد: از مجموع فوتی های تصادفات درون شهری 83 درصد آنها مربوط به کلانشهر کرمانشاه است.

این مسئول یادآور شد: همچنین از این تعداد فوتی، 56 نفر آنها یعنی 61 درصد متوفیان عابرین پیاده بوده اند.

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه با بیان اینکه عمده تصادفات فوتی در کلانشهر کرمانشاه در سه معبر بزرگراهی رخ داده، گفت: متاسفانه 59 درصد فوتی های تصادفات در کلانشهر کرمانشاه در سه بزرگراه امام حسین(ع)-کمربندی غربی-، بزرگراه امام خمینی (ره) -کمربندی شرقی- و بزرگراه اشرفی اصفهانی (ورودی کرمانشاه از سمت بیستون تا تقاطع شهید سلیمانی) رخ داده است.

خشنودی با تاکید بر لزوم ایمن سازی این بزرگراه ها گفت: تنها وجود پل های عابر پیاده کافی نیست و باید این پل ها مکانیزه شوند تا انگیزه ای برای تردد عابرین پیاده ایجاد شود. همچنین در زیرپل ها نیز باید با نرده گذاری ایمن سازی لازم صورت گیرد.

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تنها نصب 50 متر نرده زیر پل کفایت نمی کند و باید در مسیر طولانی این موانع ایجاد شود که عابرین پیاده ناگزیر به استفاده از پل عابر پیاده شوند.

این مسئول در ادامه گریزی هم به آمار مجروحان تصادفات درون شهری داشت و افزود: در 9 ماهه امسال 3414 نفر در تصادفات درون شهری مجروح شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد افزایش داشته است.

وی یادآور شد: عمده مجروحان دچار آسیب های سطحی شده اند.

خشنودی تعداد تصادفات جرحی درون شهری استان در 9 ماهه امسال را هم 2719 فقره اعلام و تصریح کرد: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد افزایش داشته است.

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه تعداد تصادفات خسارتی درون شهری استان در 9 ماهه امسال را هم 2695 فقره اعلام و تصریح کرد: خوشبختانه این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 24 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha