• یکشنبه / ۱۹ دی ۱۴۰۰ / ۱۲:۵۳
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1400101913823

۱۹ دی ۱۴۰۰، روزی خاص، دیداری خاص، بیعتی همیشگی

۱۹ دی ۱۴۰۰، روزی خاص، دیداری خاص، بیعتی همیشگی

ایسنا/قم مردم قم برای دیدار مجازی با رهبر معظم انقلاب با حال و هوای وصف نشدنی از ساعات ابتدایی صبح مشتاقانه به حرم حضرت معصومه (س) مشرف شدند.

۱۹ دی‌ماه همواره برای مردم قم روزی پر غرور و مایه افتخار است؛ زیرا در این روز نشان دادند که مقابل هیچ ظلمی سر خم نمی‌کنند و برای اعتقادات و باورهایشان تا فدا کردن جانشان نیز پای‌کار ایستاده‌اند.
ایستادگی که فقط برای قشر و عده خاصی هم نیست و همه اقشار اعم طلاب، روحانیون، بازاریان و ... در این امر پشت‌ به پشت هم ایستاده‌اند.
مردم قم به جهت دیگر نیز این روز را مهم و گران‌قدر می‌دانند؛ زیرا می‌توانند با رهبر معظم انقلاب دیدار داشته باشند و به ‌صورت مستقیم شنوای صحبت‌های ایشان باشند؛ اما امسال برای اینکه دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شود و در عین حال تعداد دیدارکنندگان هم کاهش نیابد این دیدار به شکل دیگر رقم خورد و مردم قم به صورت ویدیو کنفرانس در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) با رهبر معظم انقلاب دیدار و تجدید بیعت کردند.
اگرچه اعلام شده بود که این ارتباط به صورت زنده از شبکه‌های تلویزیونی نیز پخش می‌شود اما مردم قم دیدار مجازی در شبستان امام خمینی (ره) را ترجیح دادند و از ساعات ابتدایی صبح مشتاقانه به حرم حضرت معصومه (س) مشرف شدند.
از ابتدای ورود به میدان آستانه و صحن‌های حرم حضرت معصومه (س) حال و هوای وصف نشدنی در جریان بود.
بسیاری از مردم برای جلوگیری از ازدحام و رعایت اصول بهداشتی در فواصل نزدیک به شبستان ساکن شده بودند با سربندهایی که بر روی آن عباراتی مانند «لبیک یا خامنه‌ای» نقش بسته بود و با در دست داشتن شعار نوشته‌ها و عکس‌هایی از رهبر معظم انقلاب مشتاقانه آماده آغاز این سخنرانی بودند.
بعد از پخش برنامه‌هایی متناسب با ایام شهادت حضرت زهرا (س) و شهادت سردار سلیمانی بالاخره این انتظار به پایان رسید و این دیدار آغاز شد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha