• دوشنبه / ۴ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۵
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1400110402670
  • منبع : منطقه جنوب تهران

مدیران در بین مردم باشند تا مشکلات آنان را بهتر لمس کنند

مدیران در بین مردم باشند تا مشکلات آنان را بهتر لمس کنند

ایسنا/تهران در سومین جلسه شورای اداری ، از مدیران نمونه ادارات شهرستان قرچک تقدیر به عمل آمد.

در این جلسه که فرماندار ، امام جمعه و نماینده مردم در مجلس حضور داشتند ، از دوستی‌نژاد دادستان عمومی و انقلاب ، سرهنگ مرادی فرمانده انتظامی، حبیبی معاون فرماندار ، فخاری مسئول حراست فرمانداری ، عبدی‌راد بخشدار مرکزی ، خرمی شریف شهردار ، طباطبایی مدیر شبکه بهداشت و درمان ، داورزنی مدیر آموزش و پرورش ، حجت‌الاسلام عبدالرحیمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی ، میرزایی رئیس اداره صمت ، کادری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، صادقی رئیس اداره راه و شهرسازی جنوب‌شرق استان تهران ، بهلولی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، غلامشاهی رئیس اداره گاز ، سلطانی رئیس اداره ثبت احوال و فاطمه امینی رئیس پزشکی قانونی تجلیل شد.

همچنین در این مراسم تقدیرنامه‌ای توسط فرماندار و امام جمعه به نماینده دیار ۱۵ خرداد در مجلس شورای اسلامی به پاس پیگیری‌های مجدانه در راستای رفع مشکلات شهرستان اهدا شد.

همچنین از مجید قیصرپناه، حسین قیاسوند و نرگس سیفی‌نژاد بعنوان کارمندان نمونه فرمانداری قرچک تجلیل بعمل آمد.

حجت‌الاسلام حجت‎الله اسماعیلی امام‎جمعه شهرستان قرچک در گفتگو با خبرنگار ایسنا بیان کرد: دغدغه خداوند در رسالتی که به نبی مکرم اسلام(ص) ، انبیا و اولیاء واگذار کرده و همچنین رسالت امیرالمؤمنین(ع) و حضرت زهرا(س) مدیریت صحیح جامعه بوده و یکی از برکات نظام اسلامی ایران، فرصت خدمتگزاری به مردم است اما صد حیف، مسئولیت آن‎قدر سنگین است که پاسخ‎گو نیستیم که باید عذر بخواهیم و از خداوند، شهدا و ائمه کمک بخواهیم تا غصه مردم را بخوریم و به آنان خدمت کنیم.

وی ادامه داد: مسئولان تا فرصت دارند ، باید بر مبنای آموزه‎های اسلام ناب محمدی به مردم خدمت‎رسانی کنند؛ چون اولاً این انقلاب اسلامی حاصل خون و ایثارگری صدها هزار شهید است و ثانیاً این نظام اسلامی باید زمینه‎ساز ظهور حضرت ولی‎عصر(عج) باشد.

امام جمعه قرچک افزود: مسئولان نباید فقط شنونده خوب باشند ، بلکه باید در عمل و تا جایی که امکان دارد ، حتی خارج از قوانین و مقررات رایج بوروکراسی اداری و بیشتر از حد ظرفیت، به دردها و مشکلات مردم رسیدگی کنند.

اسماعیلی تاکید کرد: نکته مهم این است که همه جا اعتبارات و مسائل مالی چاره‎ساز نیست، بلکه دوندگی، مدیریت صحیح و دغدغه حل مشکلات را داشتن، گره‎گشا و چاره‎ساز مشکلات ریز و درشت مردم است.

این مقام مسئول بیان کرد: اگر مردم در نمازجمعه به بنده گلایه‎ای از ادارات دولتی کنند، باید مسئولان حاضر باشند تا گلایه‎ها را سریع به آنها منتقل کنم؛ مسئولان باید در نمازجمعه حاضر باشند تا به مشکلات مردم سریع‌تر رسیدگی شود.

امام جمعه قرچک اظهار کرد: در نمازجمعه ، شورای اداری دست به نقدی وجود دارد که باعث ارتباط مستقیم مدیران ولایی، انقلابی و دغدغه‎مند با مردم شریف شهرستان است؛ حضور بی‎واسطه در میدان، باعث لمس بیشتر و بهتر مشکلات است و در این راه، بنده به‎عنوان امام‎جمعه کمک‎حال مردم و مسئولان در حل معضلات شهرستان هستم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha