• سه‌شنبه / ۵ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۶
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1400110503444
  • خبرنگار : 50454

نمایشگاه‌ها ویترین اقتصادی کشورها محسوب می‌شوند

نمایشگاه‌ها ویترین اقتصادی کشورها محسوب می‌شوند

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی چهارمحال و بختیاری گفت: در صورتیکه هزینه‌های مورد نیاز از سوی سازمان توسعه صادرات ایران تامین شود، این ظرفیت وجود دارد که توانمندی‌های موجود در این استان در قالب نمایشگاه‌ در خارج از کشور به نمایش گذاشته شود، نمایشگاه‌ها ویترین اقتصادی کشورها محسوب می‌شوند.

محمد مسعودی  در خصوص اهمیت برگزاری نمایشگاه‌های معرفی محصولات تولیدی، اظهار کرد: به دلیل وجود بی‌مهری و کم‌لطفی‌ها از سوی برخی مسئولان کشوری و استانی نمایشگاه‌های تخصصی حدود دو سال تعطیل بود و این موضوع آسیب‌های جدی به این حوزه را در پی داشت.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی چهارمحال و بختیاری افزود: در تمامی نقاط دنیا آخرین محصولات تولیدی در نمایشگاه‌های تخصصی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرند و این موضوع به این دلیل است که نمایشگاه‌ها ویترین اقتصادی کشورها محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: در چهارمین نمایشگاه تخصصی رویداد کشاورزی، دانش بنیان و نوآور ماشین‌آلات و تجهیزات کشاورزی، نهاده‌ها، آبیاری و گلخانه‌های دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی و صنایع تبدیلی تلاش شده است، بیشتر غرفه‌ها در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان قرار داده شود، همچنین این نمایشگاه اولین نمایشگاه تخصصی است که دو ماه پیش از برگزاری، ظرفیت آن توسط مشارکت‌کنندگان تکمیل شده و با حضور حدود ۱۳ استان مانند تهران، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، همدان و... برگزار می‌شود.

مسعودی عنوان کرد: زمان برگزاری نمایشگاه کشاورزی طی چهار روز از شانزدهم تا نوزدهم بهمن ماه و از ساعت ۲ تا ۸ شب است همچنین مقرر شد در زمان باقی‌مانده تا عید نوروز در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی چهارمحال و بختیاری نمایشگاه لوازم خانگی و گل و گیاه برگزار شود، البته به دلیل ازدحام جمعیت و در نتیجه رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در نمایشگاه‌های تخصصی چندان موافق با برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا نیستیم.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در صورتیکه هزینه‌های مورد نیاز از سوی سازمان توسعه صادرات ایران تامین شود، این ظرفیت وجود دارد که توانمندی‌های موجود در این استان در قالب نمایشگاه‌ در خارج از کشور به نمایش گذاشته شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha