• چهارشنبه / ۶ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۰
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400110604447
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

/گزارش/

واقعی است تعجب نکنید! خیابان‌های یاسوج را ببینید...

واقعی است تعجب نکنید! خیابان‌های یاسوج را ببینید...
عکس از خیابان شهادت‌ها

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد در این شهر یک خیابان سالم پیدا نمی‌شود! و معلوم نیست آسفالت خیابان است یا لحاف چهل تیکه؟ مگر مسئولان در این شهر رفت و آمد نمی‌کنند که مردم باید مارپیچ در خیابانهای این شهر تردد کنند؟

شاید آسفالت معابر یک مطالبه پیش پا افتاده از سوی شهروندان یک شهر به نظر آید، اما به یکی از مهم‌ترین مطالبات شهروندان یاسوجی تبدیل شده است، چاله‌های معابر و دست اندازهایی که بر اثر تخریب آسفالت ایجاد شده تردد را هر روز سخت‌تر می‌کند و سبب نارضایتی شهروندان شده است. در صورتی که روزانه در شهر یاسوج تردد کنید اختلاف سطح‌ها و چاله‌ها و برجستگی‌هایی خیابان‌ها را می‌بینید، وضعیت نامطلوب و کیفیت نامناسب آسفالت معابر اصلاً در شأن مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نیست و در برخی موارد منجر به ایراد خسارات جانی و مالی به شهروندان شده است.

وضعیت معابر شهری یکی از عوامل موثر بر کیفیت زندگی شهروندان و همچنین یکی از شاخص‌های رضایت از عملکرد شهرداری‌ها محسوب می‌شود اما طی سال‌های اخیر مشکلات متعددی دست‌ به‌ دست هم داده‌اند تا آسفالت خیابان‌ها و معابر یاسوج به یک معضل ناتمام و همیشگی تبدیل شده و روزبه ‌روز به وخامت این مسئله افزوده شود.اکثر خیابان و معابر این شهر دچار فرو رفتگی یا شکستگی آسفالت با چاله های کوچک و بزرگ با تکه های آسفالت کنده شده از سطح زمین هستند که گاه به راحتی منشا سوانح رانندگی هم می شوند.

خیلی از خیابان ها و معابر شهر یاسوج بارها برای اجرای طرح های گازرسانی، فاضلاب، آب، مخابرات و برق، حفاری شده که نوار حفاری یا بدون ترمیم رها شده و یا بدون زیرسازی به شکل غیراصولی ترمیم شده اند. چاله‌های ایجاد شده در سطح خیابان‌ها و همچنین حفاری‌های انجام شده از سوی شرکت‌هایی چون آب و فاضلاب، مخابرات، گاز که بدون بهسازی رهاشده است، جلوبندی خودروهای سواری را از بین برده است. با توجه به وضعیت نامناسب آسفالت خیابان های شهر دارندگان خودروها باید در طول سال یک یا دو بار برای تعمیر جلوبندی خودرو خود به تعمیرگاه مراجعه کنند.

واقعی است تعجب نکنید! اینجا خیابان‌های یاسوج است...+تصاویر
خیابان طالقانی از سمت میدان هفتم تیر

محمدی یک شهروند یاسوجی به خبرنگار ایسنا گفت: وضعیت نامطلوب و کیفیت نامناسب خیابانها که نارضایتی و گلایه مندی مردم را در پی  دارد بنابراین می طلبد در این شهر که یک خیابان دارای آسفالت سالم به ندرت و با ذربین پیدا می شود مسئولان باید چاره ای اساسی بیندیشند و اقدامات جدی در این زمینه انجام شود.

وی با بیان اینکه وضعیت اسفناک افتضاح خیابانهای شهر یاسوج خراب تر از آن چیزی است که در وصف و رسانه بیان می شود، افزود: دمای آسفالت برای عملیات آسفالت‌ریزی و روکش، باید دست کم ۱۱۰ درجه سانتیگراد باشد، در حالیکه دمای برخی آسفالت‌ها به دلیل دور بودن مسیر به ۷۰ درجه سانتیگراد می‌رسد که پس از مدتی باعث از هم گسیختگی آسفالت می‌شود و در نهایت خرابی را به همراه دارد.

محسنی یک راننده تاکسی در این زمینه به خبرنگار ایسنا می گوید؛ فرسودگی آسفالت خیابان‌ها و معابر یاسوج، یک معضل ناتمام در این شهر است تا جایی که تحقق مطالبه شهروندان مبنی بر رسیدگی به آسفالت به حسرت دیرینه ای برای آنها تبدیل شده است. خیابان‌هایی که زیبایی آنها در پسِ زشتیِ آسفالت‌شان پنهان شده و رانندگانی که سلامت خودروهایشان اسیرِ بی‌کیفیتی آسفالت شده است؛ این خلاصه‌ای از وضعیت نابسامان و بغرنج آسفالت در خیابان‌های یاسوج است.

وی با بیان اینکه در این شهر یک خیابان سالم پیدا نمی‌شود! و معلوم نیست آسفالت خیابان است یا لحاف چهل تیکه؟ اظهارکرد: وضعیت آسفالت معابر و خیابان‌های شهر یاسوج به گونه‌ای است که رانندگان وسایل نقلیه باید به صورت مارپیچ در خیابانهای این شهر تردد کنند چرا که تعداد چاله‌ها و حفره‌های و فرورفتگی ها و برجستگی های ایجاد شده روی آسفالت خیابان‌ها به حدی زیاد است که نمی‌توان مسیری را بدون مشکل و مستقیم طی کرد.

واقعی است تعجب نکنید! اینجا خیابان‌های یاسوج است...+تصاویر
میدان انقلاب از سمت امامت ها و کمربندی

راننده یک خودرو عبوری از یکی از میادین شهر یاسوج در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: یک در واقع خیابانی در یاسوج پیدا نمی‌شود که تمام آسفالت آن یکپارچه باشد؛ از این سر خیابان تا آن سر خیابان به جای سطح صاف و یکدست، تنها پستی و بلندی است که چشم را می‌آزارد. در قسمتی از خیابان آسفالت کنده شده و کمی جلوتر، آنقدر آسفالت روی قسمتی از خیابان ریخته‌اند که شبیه یک دست‌انداز بلند شده است. کوچه و خیابان‌های قدیمی یا جدید، پایین شهر یا بالای شهر تفاوتی ندارد چرا که بی‌نصیبی از آسفالتی مناسب، مشکلی است که گریبانگیر خیابان‌های تمام مناطق یاسوج شده است به گونه‌ای که با یک نگاه این معضل ناخوشایند مشاهده می‌شود.

وی تصریح کرد: کنده‌کاری‌های دستگاههای خدمات رسان هم تمامی ندارد و هر روز یک شرکت حفار اقدام به کندن خیابان می‌کند؛ هنوز حفاری آبفا تمام نشده و آسفالت ریخته شده روی سطح خیابان یا پیاده‌رو خشک نشده است که نوبت شرکت گاز است که به دلیل یک مشکل فنی دوباره آسفالت خیابان را بکند تا به لوله‌ها دسترسی پیدا کند و این چرخه باطل سال‌ها و ماه‌ها تکرار می‌شود و در این بین، این اعتراض شهروندان و مردم است که سال‌هاست بی‌نتیجه مانده است. حال خیابان‌های شهر یاسوج سال‌هاست در انتظار کشیده شدن دستی از روی دلسوزی بر سر خود هستند تا شاید بار سنگینی از اعتراض شهروندان را از دوش بردارند و کمتر به آنها ضرر و خسارت وارد کند.

«علی فاطمی» موتور سواری که در حال تردد  از یکی از خیابانهای شهر یاسوج است، با بیان اینکه یک رانندگی بی‌دغدغه به آرزوی دیرینه‌ای برای صاحبان وسایل نقلیه در یاسوج تبدیل شده است، افزود: هنگام رانندگی با خودرو و یا موتورسیکلت باید به صورت مدام مارپیچ بروم تا داخل چاله نیفتم و همین شرایط موجب بروز حوادث رانندگی می‌شود؛ بنابراین کوتاهی متولیاتن امر بخصوص شهرداری در رسیدگی به این موضوع به هیچ عنوان قابل توجیه نیست.

وی با انتقاد از یکدست نبودن آسفالت خیابان‌ها، عنوان کرد: آسفالت چهل تکه و پر از چاله خیابان‌های یاسوج نه تنها مانع تردد روان راکبان موتورسیکلت و رانندگان خودروها می‌شود بلکه به یک معضل بزرگ برای تردد عابران پیاده  و افراد معلول نیز تبدیل شده است.

واقعی است تعجب نکنید! اینجا خیابان‌های یاسوج است...+تصاویر
بلوار قرنی یاسوج

"نستهن مقدم"، شهردار یاسوج با بیان اینکه در بودجه شهرداری برای هر فعالیت میزانی اعتبار پیش بینی می شود که آن فعالیت ها را انجام می دهیم، گفت: تنها در دوره پنجم شورای شهر یاسوج نزدیک به یک میلیون مترمربع آسفالت و روکش در سطح خیابانها و معابر شهری یاسوج انجام شده که برابر با ۱۰ سال فعالیت شهرداری است.

وی افزود: هم اکنون ۲۰ تا ۲۵ درصد معابر و خیابانهای شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خاکی است.

مقدم اظهارکرد: یک هزار تن قیر خریداری و آماده کرده ایم که به محض مساعد شدن شرایط جوی و گرم شدن هوا کار آسفالت خیابان ها و کوچه های شهر یاسوج آغاز می شود  البته هم اکنون با ۴ اکیپ شامل دو اکیپ از شهرداری و دو اکیپ از پیمانکار خصوصی در حال لکه گیری و رفع چاله ها، فرورفتگی ها و برجستگی های خیابان‌ها و معابر هستیم.

شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: عمده نگرانی های مردم در خصوص وضعیت آسفالت خیابان های شهر یاسوج ناشی از عملکرد دستگاه های خدمات رسان به خصوص آب و فاضلاب است که از طریق قانونی شاکی آنها نیز شده ایم.

مقدم تصرح کرد: شرکت آب و فاضلاب خدمات نمی دهد بلکه زیرساخت معیوب، ناکارآمد و رها شده ای را تحویل شهر می دهد که باعث نارضایتی شهروندان، مردم، عابران پیاده و خودروها شده است.

وی ادامه داد: از کمیته حفاری فرمانداری، حوزه عمرانی استانداری و شورای شهر استمداد طلبیدیم که دستگاه‌های خدمات‌رسان و وظایف خود را به خوبی انجام نمی دهند و این دستگاه‌ها را موظف به اجرای مطلوب وظایف خود پس از حفاری و کنده کاری آسفالت خیابانها نمایند.

شهردار یاسوج عنوان کرد: برخی خیابان های شهر یاسوج مجددا آسفالت کرده ایم اما متاسفانه پس از آسفالت انجام شده شرکت های خدمات رسان اقدام و حفاری و کنده کاری کرده‌اند، در هر کوچه ای از شهر یاسوج عبور می‌کنیم جلوی هر خانه ای یک شکستگی شبکه آب وجود دارد که آسفالت را به صورت موج ایجاد کرده است.

مقدم تاکید کرد: آسفالت خیابان های بالاشهر و پایین شهر یاسوج تفاوتی با هم ندارند و همه مناطق مشکل دارند به دلیل اینکه شبکه آب شهر در همه مناطق فرسوده و با شکستگی مواجه است.شبکه فاضلاب برخی مناطق یاسوج حدود یک و نیم سال است که حفاری، ترمیم و آسفالت شده اما بعلت اصولی انجام نشدن ترمیم، منجر به برجستگی ها و فرورفتگی های شده که شهرداری به خاطر مردم اقدام به روکش مجدد آنها کرده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از وضعیت موجود آسفالت خیابان های شهر یاسوج راضی هستید، اظهار کرد: به نسبت از وضعیت آسفالت خیابان های شهر یاسوج راضی هستم اما از وضع موجود آسفالت این خیابان ها راضی نیستم.

شهردار یاسوج بیان کرد: امیدوارم همه دستگاه های خدمات رسان به آسایش و رفاه مردم توجه جدی داشته باشند و جاهایی که احساس می‌کنند بودجه آنها جواب نمی‌دهد اقدام به حفاری و کنده کاری نکنند.

واقعی است تعجب نکنید! اینجا خیابان‌های یاسوج است...+تصاویر
میدان انقلاب یاسوج

"هدایت امیری"، عضو شورای شهر یاسوج نیز در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: همان طوری که مردم از وضعیت آسفالت خیابان های شهر یاسوج ناراضی هستند ما هم ناراضی هستیم اما هم اکنون فصل سرماست و به محض گرم شدن هوا ترمیم چاله ها و آسفالت مجدد خیابان‌های شهر آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرداری یاسوج اعتبار لازم و کافی را برای رفع مشکل آسفالت خیابان های شهر ندارد و دستش خالی است، افزود: یاسوج به عنوان مرکز استان شاخص‌ها و ملاک‌های لازم را ندارد که نیاز است همه مسئولان و دستگاهها از جمله دستگاه های خدمات رسان، استانداری و راه و شهرسازی صورت یک واحد عمل کنند تا این مشکلات کمتر شود چرا که یک دست صدا ندارد.

امیری تصریح کرد: حفاری هایی که در سطح شهر یاسوج انجام و ترمیم آنها طولانی می شود به خودروهای مردم خسارات را وارد می کند و چهره زشتی از شهر به نمایش می‌گذارد.

واقعی است تعجب نکنید! اینجا خیابان‌های یاسوج است...+تصاویر
بلوار امام خمینی (ره) یا شصت متری

"عیسی شهامت"، مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: شهرداری بودجه ای دارد که سرفصل های مشخصی دارد و اعتبارت این سرفصلها مشخص است.

وی افزود: وضعیت درآمد شهرداری یاسوج به دلایل مختلف از جمله شرایط کرونایی کاهش پیدا کرده و متاسفانه تورم نیرو منابع این شهرداری را به سمت اعتبارات جاری به خصوصی حقوق گسیل کرده است.

مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: دستگاه های خدمات رسان وقتی کنده کاری و حفاری انجام می دهند باید به صورت اصولی و فنی اقدام به ترمیم حفاری های انجام شده کنند تا برای شهر و مردم مشکل ایجاد نشود.

شهامت خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد که دستگاه‌های خدمات‌رسان باید با هم اقدامات و کارهای حفاری و کنده‌کاری خود را انجام دهند و پس از انجام حفاری و کنده کاری ها شهرداری اقدام به آسفالت خیابانها کند.

وی تاکید کرد: قرار است تا پایان بهمن ماه غیر رایگان بین شهرداری های استان توزیع شود که سهم شهرداری یاسوج از این محل ۷۵۹ تن است و همچنین به شهرداری یاسوج مجوز استفاده از مصالح رودخانه ای برای آسفالت خیابان ها داده شده است.

مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این معابر و خیابانها قطعاً زیبنده مردم شهر یاسوج و استان کهگیلویه و بویر احمد نیست و وضعیت آسفالت خیابان‌های شهر یاسوج نگران کننده است.

واقعی است تعجب نکنید! اینجا خیابان‌های یاسوج است...+تصاویر
بلوار شصت متری روبه روی گلستان ۴
واقعی است تعجب نکنید! اینجا خیابان‌های یاسوج است...+تصاویر
یکی از شهادت‌ها
واقعی است تعجب نکنید! اینجا خیابان‌های یاسوج است...+تصاویر
خیابان ستار خان 
واقعی است تعجب نکنید! اینجا خیابان‌های یاسوج است...+تصاویر
میدان امام حسین( استانداری)
واقعی است تعجب نکنید! اینجا خیابان‌های یاسوج است...+تصاویر
آخر آسفالت _ بلوار قرنی

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۱۴:۰۲

در واقع الان نه شواری شهری داریم نه شهرداری. این آماری هم که جناب شهردار اعلام می کنند احتمالا ما در این شهر زندگی نکرده و نمی کنیم که این حجم از کار را نمی بینیم. آسفالت پیشکش . حداقل یه لکه گیری کاملی انجام بشه و این چاله و چوله را پرکنید.

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۱۴:۰۸

یاسوج حیف حیف صد حیف

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۱۴:۰۷

متاسفانه شهر ما بی در و پیکره و بیشتر شبیه روستاست، مسئولین ما هم همگی درگیر زدوبند و رابطه بازی هستن و متاسفانه از فضاسازی شهری غافل شدند

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۱۴:۱۷

هرجا سفارش شود شبانه وتوی برف آسفالت میشود

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۱۴:۲۵

کسی به اسفالت شدن خیابون یا کوچه امیدی نداره یه کوچه ما داریم الان یکساله خرابه کسی نمیاد سراغش کوچه تل زالی بین عدل ۲تا۵

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۱۴:۱۹

شهردار فقط صدتا مانع درست کردی اونم بدون هیچ علامتی، مگه نمی تونی علامت بزاری تا مردم بدونن چاله و تپه درست کردی شهردار، شوراها همتون استاندار، فرماندار وتک و تک مسئولین استان که بلد نیستند کار کنن به فکر این شهر باشید

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۱۴:۲۳

فکر میکنم چشمها در گوشیهای اندرودرمتمرکز شده.معضلات دیده نمیشه.

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۱۴:۳۴

تمام ماشین ها به خاطر جاده های که صد تکه شدن داغون و‌خرابن آره واقعا مگه مسولان خودشون از این جاده ها رد نمیشن یا نمی ببین وضعیت رو‌

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۱۹:۳۶

نه اینا خودشون با ماشین اداره میرن و میان به خیالشون هم نیست که آسفالت باشه یا نباشه

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۱۴:۳۶

مسئولان نالایق توی همه ارگان های مربوطه باعث شده که شهر به همچین وضعیت اسف باری دچار بشه، این حق مردم و پایتخت طبیعت ایران نیست. فقط کافیست کسی که باندی نداره کارش گیر این ارگانها بیفته آواره میشه و از زندگی میفته. من که از همشون علی الخصوص شهرداری و آب و فاضلاب ناراضیم شدید.

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۲۰:۵۳

این مسئولین باید برن دنبال ........

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۹ ۱۵:۳۱

آره ریحان خانوم راست میگی ...

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۱۴:۳۸

شهر ما پر شده از برخی مسئولین بی خاصیت و نادون ک عرضه هیچ کاری ندارن، فقط و فقط بلدن حرف مفت بزنن

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۲۳:۲۰

کوه دنا درسته اگر دست مردم به اونجا هم برسه خرابش می کنند

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۱۴:۵۲

خداروشکر که آسفالت خیابونا خرابه و مردم یاسوج اینجور رانندگی میکنن،وای بحال روزی ک آسفالتا خوب بشن،کاش یکم علم و فرهنگ رانندگی هم گسترش پیدا کنه،ما کجامون درسته ک خیابونامون درست باشه؟

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۷ ۲۲:۵۵

مسئـــــــول ندارههههههههه

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۱۴:۵۹

آره ماهم قبل از کرونا یه سفر به یاسوج داشتیم اصلا فکر نمیکردم اینجوری باشه چرا باید یه شهر که تازه مرکز استان هم هست اینقدر داغون باشه شهرداریش به چه دردی میخوره ؟

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۱۵:۱۱

با سلام اینا که داخل استان هستند هیچ کدوم احساس مسئولیتی ندارند هرکه به فکر خودش هست باید بیشتر تصاویر بدتر مثل ورودی اکبر آباد، تلزالی، زیر تل، یا میدان ورودی شهرک امام حسین و ... می گرفتی. به چه کار خوبی کردی

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۱۵:۱۴

ما چ نظر بدیم چ ندیم فرقی نیکنه. مسئولین خرشون از پل گذشته و دیگه کاری با ما ندارن. ی بودجه که میدن به استانمون اینقد دزد بالاسرشه که شاید تهش برا یه 2 تا 3 آسفالت بمونه

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۱۵:۱۸

ما چه نظر بدیم چه ندیم فرقی نمی کنه. مسئولین خرشون از پل گذشته. یه بودجه که میدن به استان اینقد دزد بالا سرش وایساده که به آسفالت کردن نزدیک نمیشه. البته تقصیر خودمونه چون با قومیگری رای دادیم

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۱۵:۲۰

واقعا جای تاسف داره ادم شرمش میشه خاک سرشون

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۱۵:۴۵

شورا وشهرداری معمله گر

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۱۵:۲۲

یاسوج شهر هفتاد و دو ملت شده... وقتی از گرمسیر تا سردسیر هجوم آوردند و... من بعداز ۵ سال خونه را رهن و اجاره دادم و از یاسوج فرار کردم ...

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۱۵:۴۰

مگه وضعیت خیابان های شهرهای دیگه از این بهتره؟!

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۱۵:۴۵

همش تقصیر آمریکا است خب..... والا مسئولین دلسوز همیشه در خدمت مردم هستند.

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۷ ۱۴:۳۹

خخخخخخ

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۱۵:۴۶

حیف از اون منطقه....مرکز استان هم براشون مهم نیست......خجالت آوره

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۱۵:۵۶

وقتی شورا و به تبع اون شهردار به دلایل غیر فنی و مدیریتی انتخاب میشن نتیجه میشه همین!!! متاسفانه شهردار هم فقط توجیه میکنه!!!!

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۱۶:۱۱

خوب بود آقای استاندار یه سری هم به خیابانهای مهریان میزدند که هنوز خاکی بخاطر نالایقی مسئولین ذیربط

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۱۶:۲۸

خدارحمت کند پدر و مادر اونی که این گزارش نوشتن به خدا از بس جلوبندی خودرو سرویس کردم بریدم ماهی دوبار بلبرینگ و پلوس تعویض میکنم نمونه بارز خیابان شهدای 7 یا خیابان جمهوری البته نمی‌دونم کدومش بگم اما باید افسوس خورد از این وضعت نه مسئولی هست نه نظارتی میشه

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۱۷:۰۲

احسنت برشما که دغدغه ی خیلی ازمردمه ، اما حیف کوحرف شنوا

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۱۶:۴۷

همه جا همین وضعیته، بیا گیلان از این بدتره

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۱۷:۰۳

حالا اینا خوبه ولی روبروی بیمارستان شهید جلیل کوچه ها گلی ده بهتر ازاین جاست حد اقل یه کمی آسفالت داره.

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۱۸:۵۲

گیلان همش بارندگیه...شهردار رشت حق داره بهونه بیاره آسفالت متلاشی میشه وقتی خیس میشه زمستون یخ میزنه...انبساط انقباض شدید پدر آسفالت رو درمیاره...سیستماتیک نیست کل خدمات شهری یاسوج...شهرداری هم پول و زور و علمش رو نداره...کلا فساد سیستماتیک داره مملکت...یاسوج هم مشت نمونه خرواره

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۱۷:۰۲

آخ سی پایتخت طبیعت که یه مشت مفت خور اداره‌اش میکنن تنها چیزی که دیدم تو این شهر دست انداز های تپه ای و طایفه بازی، رابطه بازی، تیراندازی و قمه کشی هرکس برا خود،میزنه دیگران دیگرانند...بدرود

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۱۸:۴۴

شهردار باعرضه نداریم هرکی میاد میخوره سیر ومیره

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۱۷:۱۶

تشریف بیارین پایتخت ، بزرگراه آزادگان ، از این بدتره

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۱۷:۱۸

تا زمانی که مردم یاسوج به جای اینکه مسولینو بکشند پای میز محاکمه و داد خواهی ، برای انتخابات شورای شهر همانطور که دیدیم خودشونو میندازند به دردسر و میفتن به جون هم وضع ما همین خواهد بود شما فقط کافیه وضع خیابانهای شهادت راهنمایی را ببینید این همه جریمه و عوارض میگیرند از این منطقه ،اونوقت خیابانها تبدیل به خیابانهای خاکی پر چاله و چوله شده .

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۱۷:۳۲

وقتی مردم به شهرداری یا شورا بگن و عمل نکنن هم یونه داره

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۷ ۰۸:۵۱

همه جای ایران همینجوره دژکرد فارس هم اوضاع نامساعدی داره ازهمه لحاظ

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۱۷:۴۹

وقتی ک ب یک شورای ناکارآمد رای میدید شورای ناکارآمد هم باید ی شهردار بی خیال بیاره ک فقط خر خودش و شورا از پل رد بشه

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۱۸:۰۱

یه آرزوی بربادرفته... حسرت.. بودجه نفتی میلیاردی استان خرج استان های شمالی وکشوری به نام تهران... افسوس

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۲۰:۰۶

😂🤣😂🤣😂چکار .....با معرفت دارید انتقاد می کنید

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۱۸:۱۴

شهر یاسوج مشکلات زیادی داره...اینم یکی دیگه از مشکلاتش است...مساله آب در این شهر اصلا وضعیت خوبی نداره خیلی از مناطق و خیابان ها و محلات این شهر توی زمستان هم قطعی آب دارن متاسفانه...چرا مسئولان این شهر خوابن

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۱۸:۱۷

این که بهشت است یک سری هم جهرم بیایید تا ببنید جاهای سالم پر از دست انداز خیابانها وکوچه ها از جاده خاکی وسنگ لاخ بدتر .یک چیز عجیب در فرهنگ شهر بعد از ۱۵ سال که هر خانه ۱۰۰هزار تومان گرفتن وقتی اسفالت تمام شد دوماه بعد شروع به کندن کوچه وخیابان جهت لوله فاضلاب تازه بعداز اسفالت کاری و وقت ۱۵ ساله یادشان امده و...

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۱۸:۱۹

واقعا حیف یاسوج هست که به این روز افتاده 🙁 من سه سال پیش یاسوج زندگی میکردم ولی بخاطر ترسی که پدر و مادرم داشتن که داداشم بره با ادمای ناجوری دوست بشه و اومدیم اصفهان واقعا چرا یاسوج باید اینطوری باشه پر از ادمای ...؟ نمیتونن آبروی کهگیلویه رو نگه دارن؟

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۱۸:۲۱

عامو پاشین بیاین شیراز، والا این چ شهرداریه ک دارین

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۱۸:۴۷

زیرسازی معابر اصولی نیست و آسفالت متاسفانه بلافاصله شکسته می شود و کارایی خودش را از دست می دهد.

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۱۹:۰۵

شما اگر تونستید بگید یک شب رسانه استانی از بررسی و حل یک مشکل توسط شورا و شهردار خبر دادن، فضای سبز و آسفالت و ووو ... ، هر وقتم میری شهرداری میگن شهردار جلسس چ می‌کنند نمی‌دونم

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۱۹:۰۵

والا این روزها همش درباره یاسوج و بدی هاش صحبت میشه شهرهای دیگه هست که وضعشون از یاسوج هم بدتره

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۲۰:۱۵

بیخیال باش. اگر مسوولین بویژه شورا و شهردار بخواهند درمورد تقاضاهای شما اقدام کنند جواب وعده و وعیدهای دوران تبلیغات چه دارند بدهند چون وام دار گروه خاصی هستند

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۲۱:۲۰

سلام والا ما یه خیابان ۴۰متری داریم آسفالت نکردن وقتی باران میاد اصلا نمیشه از خونه بیرون بیایم همش گل میشه مهریان فرعی ۱۲ شهید نادر یوسفی فرعی اولی نه فرعی دوم

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۲۱:۴۱

این پولا کجا میره

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۱۹:۲۸

والا این شهر اینگار هیچ بویی از وجود شهردار و شهرداری نبرده اینقدر زباله توی جوی و جدولهای خیابان جمع میشه که فکر میکنی اصلا این شهر شهرداری نداره اگر بارانهای شدید خیابانها و جدولها رو پاکسازی نمی کرد تا حالا کل شهر رو موش خورده بود

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۱۹:۳۳

عزیز من اگه به زیبایی شهر بخوان برسن چیزی براشون نمی مونه بخورن، بودجه ها از کجا میان و به کجا میرن؟!

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۱۹:۵۰

انتخاب شورای شهر و شهردار که از روی جهالت و طایفه ای و منافع قشر خاصی باشد ثمرش بر شهروندانی با این تفکر مبارک و میمون .... خود کرده را تدبیر نیست..

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۲۰:۰۱

شهردار بی اختیار و شهر بی شهردار آخه تورابخدا مقدم چکار کرده فقط عشقش صندلی شهرداریه

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۲۰:۱۶

کاکو یاسوج خوبه بیا شیراز خیلی از این بدتراشم داریم.

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۲۰:۴۴

اهواز بدتره🌹

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۲۰:۴۴

مطالبه گری اجتماعی و کمپینهای پیگیر در خصوص حقوق شهروندی در یاسوج یا اصلأ وجود نداره یا اگه هست بسیار ضعیفه

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۲۱:۰۳

متاسفانه کل استان همینطوره،خیابانهای گچساران بعنوان پنجمین ابر مخزن نفت جهان خیابانهای شهرش مثل خیابانهای اتیوپیه...باشت هم همینطور

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۲۱:۰۴

شهر ما از یه عده مسئول بی کفایت و با تعصبات قومی جمع شده اند که از قانون مداری به دور هستند میزان انسانیت پایین هست

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۲۱:۰۷

اینجا که در مقابل آسفالت شهر ما بهشت شهر ما بیاین چی میگین #استان کرمان #شهرستان زرند

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۲۱:۱۰

کم فرهنگ ترین مردم و مسئولین را داریم

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۲۱:۳۷

اشکال نداره در عوض جیب شورای شهر و شهردار و مسیولین از مال مردم پر هست

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۲۱:۴۲

اولویت توسعه اقتصادی نیست وگرنه بعد ۴۰ سال باید از ترکیه لااقل جلوتر بودیم

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۲۱:۴۵

بیامرز پدر مادر ان کسی ک این عکسا رو گرفته شهر یاسوج شهری با طبیعت زیبا ولی متاسفانه با نادیده گرفتن مسئولین شهرمان رو دارن نابود میکنن شهری ک روزی ۵ساعت داخلش ترافیک هست نه زیرگذری داره نه چیزی جاده هاش اینجوری مسئولین فقط به فکر بودجه هستن ک برای خودشون چ ماشین مدل بالایی بخرن یا ویلایی در شهرهای دیگه بخرن

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۲۱:۴۶

به خدا من ای شهر اگر شورا و شهرداری هم نبو شهر هم ایطور اداره ایابو فقط پیل ایسونن هزارتمن کار نیکنن...

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۲۱:۵۲

یادمه تو انتخابات شورای شهر آدم میکشتین تو یاسوج الانم برید از همونا تقاضا کنید خیابون ها رو اسفالت کننن' بعدشم اینا خیابون نیستن اینا مزرعه شخم زده هست 'خیابونا🤣👌

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۲۲:۲۲

شهرداری تعطیل است.یاسوج تبدیل به یک ویرانه و حلبی آباد شده است

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۲۲:۲۶

اگه همون چند سال پیش یه شهردار از شیراز یا اصفهان میاوردن حالا وضع این نبود

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۲۲:۵۶

آخ سی یاسوج و شورای یاسوج هستند

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۲۲:۳۷

یه مشت ادم تنبل با پارتی مسئول شدن شما که نمیتونید چرا مسئولیت قبول میکنید حالا نمیتونید آسفالت کنید عرضه ندارید چاله چوله ها را پر کنید، شهرک جوشکاران یاسوج پر از چاله و چوله هست

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۲۳:۰۵

واقعا براتون متاسفم

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۲۳:۰۶

اقا بیا اهواز ابادان خرمشهر بندر امام .ایسنا بذار یه جا برای اپلود بذاره بفرستیم شاید یه مسولی ببینه و که باور کنه چقدر مسئولین شهرهای مختلف کشور برای مردم خدمت میکنن.

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۲۳:۱۶

هنگام رأی دادن به کاندیدای شورای شهر باید کسانی را انتخاب کنید که دلسوز شهرتان باشد نه فامیل وقوم وخویش چون شهردار را شورای شهر انتخاب می‌کند وبر کارهایش نظارت می‌کنند

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۲۳:۱۹

بابا چه اداره ایش کارخودشو بلده یک سال اندی دنبال یه طلب بودم پرونده شورای حل اختلاف بود آخرش یه نامه دادن دستم گفتن خودت بروبگیر بیارش من شکایت کردم که اینا بگیرنش طلبمو ازش بگیرن وگرنه خودم بلدبودم .بگیروببنش بده دست منه شیرمرد

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۲۳:۲۴

زور نگید اگربلدبودن که شهر چه منظره ای باید داشته باشه درست میکردن بیشترازاین بلد نیستن .مهندسین

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۲۳:۲۷

ولی انصافا چقد عقب افتاده ایم که همین آسفالتم شده آرزوی یه شهر بزرگ!!!!!!!!!!! اونهمه شهید واسه این بود؟!خجالت بکشید از همون استخونی که از یه جوون مونده .بقرآن همشون ناراحتن که بخاطر پافشاری برای استفاده از مسولان نالایق و فساد و پارتی ایرانمون به اینجا رسیده...رفتن که این بشه؟ اشک ها برای وطنی که ایران بود و«ویران» شد...

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۲۳:۳۹

خدا شاهده دیگه نه حوصله مارپیچ دارم نه ترمز ماشین داغون شده دیگه فقط مستقیم میرم

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۲۳:۴۰

موقع رای ریزی خوب خویش قوم نزدیکه تا بهش رای بدیم میکنید بعد که میرن سر کار ادمو تحویل نمیگیرن حالا از همونا بگید مشکلتون چیه لطفا بد نیست یه ادم که بتونه شهر رو اداره کنه رای بدید🙂😂

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۷ ۰۲:۴۲

والا از ۱۵ سال پیش هم همینطور بی همش و یک بدترن

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۲۳:۵۸

در شهری که تورم بالاترین آمار را در کشور داره ومدیر آن براساس زد وبند سیاسی انتخاب میشوند چه انتظاری ازاین مسئولین بی لیاقت می توان داشت....تنها روستایی که استاندار داره اینجاست.....

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۷ ۰۰:۰۳

مگه یاسوج هم شهردار داره؟؟؟؟!!!!

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۷ ۰۰:۰۸

ما ک باید احتیاط کنیم ماشینمون نخوره تو اسفالت

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۷ ۰۰:۲۷

باسلام بنظر بنده همه این دست اندازها توسط ادارات اب و فاضلاب و مخابرات ایجاد میشن و بعداز ایجاد و حفر کانال جهت کارهای خود کانال رو همینطوری بدون اسفالت رها میکنن و میرن کسی هم جوابگو نیست

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۷ ۰۰:۴۹

مسئولین بی کفایت .......

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۷ ۰۱:۴۵

دزدان پشت میز نشین چ میدونن آسفالت کیلوچنده

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۷ ۰۴:۵۷

خدایا ما رو از دست این شورای شهر و شهردار یاسوج نجات بده نمیدونم کجا بریم بالاخره اینجا زندگیمونه

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۷ ۰۱:۰۹

سلام... کدوم شهردار اینا همش فکر پر کردن جیب خودشون هستن و دنبال پست و مقام بالاتر شهردار شیراز اصلا خیر داره کوچه های محله های پایین شهر چقدر تاسف بار هست از نظر اونا ما باید اینجوری زندگی کنیم خدا رو که نمیشناسن آسایش و امکانات فقط برا خودشون و بالا شهریا هست جناب شهردار شیراز پیش خدا گم نمیشه اگه یه سری هم به محله مهدی آباد یا همون کتس بس بزنید بخدا اونجا هم انسان زندگی میکنه میتونید بیاید از نزدیک ببینید

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۷ ۰۲:۵۱

خداوکیلی‌کار‌کنیتون‌نه‌امروز‌فردا‌کنیتون‌‌ انتخاب‌شدید‌که شهرو‌آباد‌کنیت‌نه‌بیکار‌بشینیت‌ نگاه‌شیراز کنیتون‌اعضای‌شورا‌یاسوج‌نوراباد‌ولا‌بهتر از یاسوج‌هست

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۷ ۰۴:۰۰

بابا مسولان ما پراید رو با بلیزر امریکا اشتباه گرفتن براهمین خیابون کوچه درست یادشون رفته خودتون ناراحت نکنین براقلبتون خوب نیست...

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۷ ۰۴:۰۴

واقعا خسته نباشین اقای فتحی با گزارش عالی‌تون . غیر از اینکه شما خبر نگار ها کار و مسئولیت مسئولین و عوامل دولت رو یادشون بندازین وگرنه ک خودشون یا خوابن یا فراموشکار....

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۷ ۰۵:۰۸

واقعا این عکسها چیزی نیستن نسبت به اون خیابونهای که هرروز میبینیم ، اینقد خیابون داغون هست که ما عادت کردیم بهشون، تاحالا دوبار لاستیک خودرو من تو این چاله چولها ترکیده اخه یه مسئولی نباید جواب گو باشه.......

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۷ ۰۸:۴۰

ورودی شهر از طرف پلیس‌راه اصفهان در شان استان وشهری که پایتخت طبیعت ایران نامگذاری شده نیست ،متاسفانه از ابتدا تا مرکز وبالا شهر وپایین شهر با تپه های گلی وبولوارهای نیمه کاره که فقط تاچشم کار میکنه خاروخاشاکه،میادین شهر واطراف بدون چمن کاری وعدم وجود فضای سبز رها شده ،خیابان‌ها با کنده کاری چند ساله وعدم رسیدگی ر هاشده فقط در حد یه نوار وعلامت هشدار در بیشتر معابر هم بدون علامت .خیابان ۴۵ متری جدید که از شرف آباد تا انتهای کمر بندی بدون آسفالت وفضای سبز رها شده وخیلی موارد دیگر که اگر رسیدگی شود شهری زیبا خواهیم داشت که در شان نامگذاریش باشه .در سرزمین چهار فصل نباید این مشکلات وجود داشته باشد .

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۷ ۰۹:۰۲

سلام... یاسوج یه استانه براش اندازه استانای دیگه بودجه میاد...وای کجا میره خدا میدونه

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۷ ۰۹:۱۷

من واقعا از صمیم قلب از کسی که ای گزارش را تهیه کرده و فرستاده تشکر میکنم و امیدوارم که از همه جای شهر که حتی یک خیابان درست هم ندارد عکس برداری بشه و فرستاده بشه تا شاید کسی به داد مردم این استان برسد ممنون

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۷ ۰۹:۴۰

سلام،فکر میکنم در وهله اول اینکه نگاهمان به طرف مقابلمون نباشه و هرکسی سر جای خودش روی خودش شروع به کار کنه و جهان بینی خودش را رشد بده و دوم اینکه خیلی آسیبها را در در تمام سطوح در این کشور ودر استانها به شکل هایی میبینیم تا مردم هر شهر وهر کشور یک پارچه رشد ذهنی و فرهنگی نداشته باشن همین شرایط برقرار خواهد بود

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۷ ۱۰:۵۵

عامو شورایی که با دزدی آرا سورای سهر بشه کاندیدی که ۳ تا ۵ میلیلرد هزینه میکنه مسولیت بگیره فکر میکنید به فکر مردمه.شاید بعدها در تاریخ از ما به عنوان بی غیرت ترین مردمان ایران زمین یاد کنند.

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۷ ۱۱:۰۰

بایددست دزدان امروزی قطع گرددتاشهرها سروسامون بگیرن بویژه شهریاسوج که یه سری دزدکثیف اکثراداره جاتش رابه فسادونابودی کشانده

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۷ ۱۱:۱۲

سلام مسئولین باید غیره بومی باشد تا وضعیت بهتری باشد

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۷ ۱۱:۱۹

شهری مملو از مسئولان متحجر و قومگرا و ناکارآمد ،، نتیجه همین ميشه که هست بدتر هم خواهد شد

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۷ ۱۲:۲۷

تنها نظری که میشه درمورد معابر شهری این شهرستان داد اینه که در حد روستا هم نیستیم ، به والله حیف اسم شهر و شهرستان که بشه نسبت داد

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۷ ۱۲:۳۱

از یک جهت خوب است که وضع اسفالت اینگونه است چون اگر خیابانها همه صاف و بدون دست انداز باشند انگاه شاهد اتومبیلهای زیاد تک سرنشین و ترافیک سرسام اور مثل سایر کلان شهر ها خواهیم بود. پس بهتر است شهر داری دست به اسفالت موجود خیابان نزد!!

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۷ ۱۲:۳۶

وقتی طرف با رشته دینی و قرآن و از تو دهات میاد میشه شهردار بنظر شما چی میدونه از شهرداری و شهرسازی ؟؟ اصلا چه انتظار پیشرفتی میشه از این شهر داشت بابا برین اون تابلو پایتخت طبیعت رو بکنید بندازین دور شرفمون رفت

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۷ ۱۴:۴۷

اخه چرا اینقدر عقده ای رفتار میکنید با شهردارو شورا اخه خود همین ساکنین شهر درست رانندگی نمیکنن هرچند که اسفالت درست بشه بازهم به شرایط بدش برمیگرده حالا از دستتون بر نمیاد اسم طایفه کشی رو میارید خوب اگه شما خوبید شما هم بیاین تو صحن انتخابات نترسید. یاسوج همیشه ایجوری بوده قبلن ها داد و بیداد نمیکردین

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۷ ۱۴:۰۴

اگه بهبهان ببینید چی میگین !

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۷ ۱۴:۴۹

یه سری به سمیرم بزنید می فهمید اینجا خیلی بهتره ۱۷ ساله آسفالت نشده هردفه عین شلوار ۴ تا وصله بش می زنند . شهرداری بسیار بی عرضه ای ره

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۷ ۱۵:۱۲

سلام ودرود.....کی گفته خیابانهای شهریاسوج خرابه....اشتباه نکنین چون این خیابانها بیشترشبیه ته دیگ ماکارونی هست...یاحق

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۷ ۱۶:۴۶

چاره کار : هر کی ناراحته از ایران بره

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۷ ۱۷:۳۸

چرا تعجب کنیم مگه خود ما جاده های یاسوج را نمی بینیم که چقدر افتضاح است .

avatar

دوستان چه خبرتونه همگی ریختین سر یه نفر شهردار.شهردار واقعا ادم دلسوزیه .اخه ما هم باید یه لقمه نون دربیاریم. از طرف یه تعمیرکار جلوبند😂😂😂😂😂😂😂😂

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۷ ۱۹:۵۷

حیف یاسوج حیف واقعا حیفه که جاده شهر یاسوج اینجوری باشه

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۷ ۲۰:۵۵

خدایی بجای این همه سرعت گیر که از خاکریزهای زمان جنگ هم بلندتر ساخته شده و فقط ماشینها را خراب میکنه چاله چوله ها را پر کنید. یکم هم بفکر مردم باشید نه فقط جیب خودتون را با عوارض پر کنید

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۷ ۲۱:۲۵

به شهر ...... پرور و بی در پیکر یاسوج خوش آمدید

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۷ ۲۱:۴۸

فک کنم.عدل 6یا 5وسط خیابون ی چاله کندن 10بار زدم داخلش خدا لعنتتون کنه

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۷ ۲۲:۱۹

هازا یاسوجم شورا و شهرداری داره .....

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۷ ۲۲:۲۶

توووووف

avatar

بابا چرا خودتون رو خسته میکنید مگه اینا اهمییــــــــــــــــــــــــــــــــــــت میدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۸ ۰۹:۱۸

تا بخور بخور خودشونه کی ب مردم توجه میکنه.اونا شبانه روز واسه هواپیما شخصی میگرن میرن تهران واسه عمل زیبایی خانوادشون.

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۸ ۰۱:۰۹

خیابان امیر کبیر یا نقاره خانه پیاده رو نداره بچهای ما باید از خیابون رد بشن تا مدرسه برن تا حالا صدتا تصادف با عابر پیاده اتفاق افتاده مغازه های مکانیکی و چوب بری و کابینت سازی که نگو مردم باید از خیابون رد بشن میاد رو نداره تعدادشون زیاد نیست چرا باید مردم از لابه لای ماشین ها که جلو تعمیرگاهها پارک کردن رد بشن آسفالت اکبر آباد که نگو فقط دست انداز درست کردن ...

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۸ ۰۱:۴۷

وقتی همه چی پارتی بازی باشه کی به خیابان ها کار داره.مسول که نیست تو این شهر

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۸ ۱۱:۰۶

اولا خیلی خیلی ممنونم از کسی که این گزارشو تهیه کردن چون واقعا درد اصلی همه مردم یاسوجه دوما متاسفانه هیچ مسئول بدرد بخوری تو این شهر نداریم که بخواد به این حرفا اهمیت بده و به فکر وضعیت شهر و شهروندان بیچاره باشه همشون فقط به فکر دزدی و چپاول اموال مردم بیچاره هستن فقط میتونم بگم حییییییف این شهر...

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۸ ۱۲:۱۷

من توی مرکز شهر امامت 1 زندگی میکنم خیابونمون چلکلوپیه

avatar

چطور اسفالت برای سرعت گیرهای بزرگ هست ولی برای مرمت خیابانها نیست. در شهرداری یاسوج فقط رانت وپارتی بازی هست خدا به داد مردم این شهربرسد

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۹ ۱۶:۱۳

من خودم در یاسوج زندگی می کنم واقعا خیابان ها خیلی خراب است