• سه‌شنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۵:۲۴
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400111209382
  • خبرنگار : 50188

قدرت "جمهوری اسلامی" آمریکا و اسرائیل را به چالش کشیده است

قدرت "جمهوری اسلامی" آمریکا و اسرائیل را به چالش کشیده است

ایسنا/کرمان نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: اسلام، خداباوری و حکومت دینی به‌عنوان یک قدرت، آمریکا و اسرائیل را به چالش کشیده است و امروز آمریکا و اسرائیل در نهایت ضعف و بحران و مشکل هستند و این قدرت اسلام و حکومت دینی‌است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام حسین جلالی صبح امروز 12 بهمن در آیین نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان علی‌بن ابیطالب(ع) با تبریک دهه فجر اظهار کرد: این ایام بهانه‌ایست که مروری بر گذشته داشته باشیم که از کجا به کجا رسیدیم.

وی عنوان کرد: ده قرن که به دوره قرون وسطی معروف است، دین و خداباوری را مسخره کردند و هرچه بود از نکات منفی به دین نسبت دادند، دوره بعد رنسانس شروع شد و از قرن 17 با اختراع ماشین، ساعت و زمان‌سنج و... قدرت علم را به رخ دین کشیدند و گفتند ده قرن دین حاکم بود پیشرفتی نداشتیم و اکنون علم حاکم شده و این هم اختراع صورت گرفت.

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: هرچه به‌عنوان دین بود به استحضاء گرفتند اما در قرن بیستم شخصی به نام امام روح‌الله پیدا شد و فرمود می‌خواهم حکومتی مبتنی بر دین راه بیندازیم به نام "جمهوری اسلامی" نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد و  از روز اول انقلاب، انقلاب اسلامی ما سه روزه نشده بود که به جان انقلاب افتادند از ترور، جنگ، تحریم و...از هیچ ظلمی علیه ملت ایران دریغ نکردند اما انقلاب نوپای سه روزه امروز وارد چهل و چهارمین سال عمر خود می‌شود.
وی عنوان کرد: در دنیا حدود 204 کشور هست که رتبه‌های ما قبل از انقلاب تا امروزدر بین این کشورها از 180 به بالا بود و با امروز اصلا قابل مقایسه نیست. به برکت خون شهدا و امام شهدا و مردان بزرگی که برای کشور حماسه آفریدند مانند سردار دل‌ها، در اکثر زمینه‌ها رتبه تک‌رقمی هستیم، در هسته‌ای، سلول‌های بنیادین، شبیه‌سازی، هوافضا، پرتاب ماهواره، صنایع دفاعی و موشکی ...و ثابت کردیم اسلام، خداباوری و حکومت دینی به‌عنوان یک قدرت، آمریکا و اسرائیل را به چالش کشیده است و امروز آمریکا و اسرائیل در نهایت ضعف و بحران و مشکل هستند و این قدرت اسلام و حکومت دینی‌ست و قدرت خداباوری است که اسرائیل در محاصره هزاران موشک بچه‌های شیعه است و آمریکا در گوشه رینگ قرار گرفته و التماس می‌کند سر میز مذاکره بیایید.
حجت‌الاسلام جلالی خاطرنشان کرد: امروز کلید حل مشکلات جهان و منطقه، جمهوری اسلامی ایران شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha