• چهارشنبه / ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۱:۴۹
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1400111310004
  • منبع : نمایندگی خوزستان

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر عنوان کرد:

حمایت جدی از سرمایه‌گذاران بندری و دریایی خرمشهر

حمایت جدی از سرمایه‌گذاران بندری و دریایی خرمشهر

ایسنا/خوزستان مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: بدون شک مهمترین مسیر توسعه اقتصادی کشور از مسیر دریا و بنادر می‌گذرد، چرا که حوزه بندری و دریایی برای رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال ظرفیت‌ و پتانسیل خوبی دارند.

نورالله اسعدی در نشست بررسی چالش‌ها و مشکلات سرمایه‌گذاران حوزه بندری، اظهار کرد: بدون شک مهمترین مسیر توسعه اقتصادی کشور از مسیر دریا و بنادر می‌گذرد، چرا که حوزه بندری و دریایی برای رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال ظرفیت‌ و پتانسیل خوبی دارند.

وی عنوان کرد: رونق اقتصادی هدف اساسی و مشترک بندر خرمشهر با بخش‌های خصوصی و سرمایه‌گذاران است که خوشبختانه سرمایه‌گذاران مرتبط با اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر در این مسیر گام‌های استواری برداشته‌اند.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: تحریم‌های ظالمانه، پدید آمدن قوانین و بخشنامه‌های خلق‌الساعه و دست‌وپا گیر موانع مهم و اساسی فعالیت‌های بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران است که باید با مدیریت جهادی توسعه و رونق را در پیش گرفت.

اسعدی با بیان اینکه بندر خرمشهر خود را موظف به ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران می‌داند، خاطرنشان کرد: اشتغال مهمترین مساله امروز کشور است که خوشبختانه بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران مرتبط با بندر خرمشهر این چالش اجتماعی را با به کارگیری نیروهای جوان و بومی به بهترین شکل پاسخ داده‌اند که البته باید میزان آن افزایش پیدا کند.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، وی بیان کرد: بندر خرمشهر با قرار گرفتن در منطقه آزاد اروند و همجواری با کشورهای عراق و کویت و داشتن امکانات و زیرساخت‌های به روز از ظرفیت‌های کم‌نظیر و مناسبی برخوردار است که سرمایه‌گذاران می‌توانند از آن برای رونق و توسعه استفاده کنند.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: اولویت اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، تشویق سرمایه‌گذاران برای فعالیت است و ما به صورت جدی از سرمایه‌گذاران با تسهیل کسب و کار و ارائه مشوق‌های لازم حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha