• جمعه / ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۷
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400111511324

پیام تسلیت رئیس جهاددانشگاهی فارس به مناسبت شهادت یک افسر پلیس در شیراز

پیام تسلیت رئیس جهاددانشگاهی فارس به مناسبت شهادت یک افسر پلیس در شیراز

ایسنا/فارس رئیس جهاد دانشگاهی استان فارس طی پیامی شهادت سرهنگ رنجبر افسر پلیس توسط اشرار در شیراز، پیام تسلیتی صادر کرد.

در پی شهادت یکی از مأمورین خدوم نیروی انتظامی در درگیری با اشرار، رییس جهاد دانشگاهی فارس شهادت این شهید والامقام را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خانواده صبور ایشان تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی فارس، مظاهر بابایی، شهادت سرهنگ رنجبر از مأمورین خدوم نیروی انتظامی و برادر یکی از جهادگران دانشگاهی فارس که در درگیری با اشرار به مقام شهادت نائل شده است را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خانواده صبور ایشان تسلیت گفت.

در این پیام آمده است "ایثار و از خودگذشتگی زیبنده انسان‌های فداکار و جان برکفی است که همواره در جهت رسیدن به معبود برای خدمت به مردم تلاش و مجاهدت می‌نمایند و در این راه از سلامت و جان خود می‌گذرند تا همچون مجاهد فی سبیل الله برای عزت و سربلندی کشور تلاش کنند." 

متن کامل این پیام چنین است؛

"بسم الله الرحمن الرحیم

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند مردگانند، بلکه آنان زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

به مصداق فرمایشات معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) ؛ «شهدا در قهقهۀ مستانه شان و در شادی وصولشان «عند ربهم یرزقون» اند. و از نفوس مطمئنه ای هستند که مورد خطاب «فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی» پروردگارند.

شکوه و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت دلیر مردانی است که در مکتب انسان ساز ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت آموختند؛ مردانی که با دل بریدن از تمامی تعلقات به دعوتگاه یار شتافتند و برگ برگ دفتر هستی را با نام و یاد خود جلوه‌ای دیگر بخشیدند.

بدینوسیله شهادت سرهنگ شهید علی‌اکبر رنجبر از مأمورین خدوم نیروی انتظامی که در راه حفظ امنیت جامعه به مقام شامخ شهادت نائل آمدند را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، و به ویژه خانواده صبور، مقاوم و بزرگوارش تبریک و تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن شهید والامقام علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم."

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha