• سه‌شنبه / ۳ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۹:۰۶
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1400120301921
  • خبرنگار : 50212

کمبود کالا در بازار شب عید ساوه وجود ندارد/تولید دو برابری گوشت مرغ

کمبود کالا در بازار شب عید ساوه وجود ندارد/تولید دو برابری گوشت مرغ

ایسنا/مرکزی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساوه گفت: با تشدید نظارت بر بازار و تامین کالاهای اساسی شب عید هیچ کمبود کالایی در روزهای پایانی سال و منتهی به نوروز در این شهرستان وجود ندارد.

حسن شریفی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت مناسب جوجه‌ریزی در مرغداری‌های شهرستان اظهار کرد: با توجه به میزان جوجه ریزی صورت گرفته مشکلی در تامین گوشت مرغ وجود نداشته و دو برابر نیاز مردم جوجه‌ریزی صورت گرفته و شهروندان ساوجی هیچگونه نگرانی نداشته باشند.

وی با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته مبنی بر ذخیره سازی میوه شب عید نیز گفت: طبق برنامه‌ریزی بعمل آمده از ۲۵ اسفندماه توسط اتحادیه تعاونی روستایی شهرستان ساوه میوه شب عید مورد نیاز مردم به قیمت دولتی در مراکز مشخص شده عرضه خواهد شد و هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.

شریفی همچنین به عرضه برنج تایلندی، شکر و گوشت منجمد در فروشگاه های منتخب شهرستان گفت: گوشت منجمد به قیمت ۱۲۵ هزار تومان و همچنین برنج تایلندی و شکر به مقدار کافی وجود دارد و به اندازه تقاضای مردم عرضه خواهد شد.

وی در خصوص نابسامانی‌هایی که در تامین نان شهرستان ساوه وجود داشت، گفت: کم فروشی، تعطیلی خودسرانه و خارج از نوبت و فروش آزاد نان سه تخلف محرز نانوایی‌های این شهرستان بود که انتشار خبر ایسنا با عنوان "تخلفی که در بین نانوایی‌های لواشی ساوه رایج شده! " در کاهش تخلفات بسیار تاثیرگذار بود و موجب شد که نانوایان از تعطیلی خودسرانه و خارج از نوبت خودداری کنند.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ای شدن تخلفات نانوایی‌های این شهرستان به عنوان یک اهرم بازدارنده از تخلف محسوب می شود، افزود: در حال حاضر ۷۰ پرونده تخلف نانوایی ها در شهرستان ساوه تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شده است و قطعا طبق قانون مشمول جریمه خواهند شد.

شریفی در ادامه با اشاره به محول شدن اجرای طرح نظارت و پایش تولید و عرضه کالاهای اساسی از وزارت صمت به وزارت جهادکشاورزی گفت: به منظور اجرای دقیق این طرح و در راستای انتقال ماموریت‌هایی که از اداره صمت به جهادکشاورزی صورت گرفته است نیاز به تامین نیروی انسانی و خودرو داریم که امیدواریم با یک تعامل بین بخشی و هم‌افزایی بتوان زیرساخت‌های مورد نیاز را به درستی تامین کرد.

وی بیان کرد: نظارت بر تولید و عرضه حدود ۱۰۰ قلم کالای اساسی و تامین معیشت مردم از مزرعه تا سفره به وزارت جهادکشاورزی محول شده است و تلاش خواهیم کرد با تمامی ظرفیت‌ها و بسیج همه امکانات و عمل به این تکلیف رضایتمندی مردم فراهم شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha