• سه‌شنبه / ۳ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400120302374
  • خبرنگار : 50184

پشت پرده عزل رئیس هیات پرورش اندام کرمانشاه

پشت پرده عزل رئیس هیات پرورش اندام کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه در حالی که حدود دو سال دیگر به اتمام دوره تصدی‌اش باقی مانده بود، از سمتش برکنار شد.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه که یکی از روسای هیات های استانی درخواست دهنده برای برگزاری مجمع فوق العاده و استیضاح رئیس فدراسیون بود، اکنون از سمت خود عزل شده است.

حسین شیروانی در تشریح اتفاقات پیش آمده به ایسنا گفت: حدود سه ماه پیش بنا به درخواست 15 نفر از روسای هیات های استانی، با توجه به تخلفات فدراسیون درخواست برگزاری مجمع فوق العاده را داشتیم که در آن مجمع، رییس فدراسیون توانست دوباره ابقا شود. 

وی ادامه داد: در روزهای پس از برگزاری مجمع فوق العاده، رئیس فدراسیون شروع به رایزنی با مدیران کل ورزش و جوانان استان هایی کرد که روسای آنها درخواست برگزاری مجمع فوق العاده برای استیضاحش را داده بودند و از آنها خواست تا روسای هیات های بدنسازی و پرورش اندام استان خود را از این سمت برکنار کنند.

رئیس سابق هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه افزود: پس از اینکه وزارت ورزش و جوانان متوجه این مسئله شد، طی نامه ای به مدیران کل ورزش و جوانان دستور داد که حق انجام چنین کاری را ندارند که این مسئله باعث شد در برخی از استان ها مدیران کل آنها توجهی به نامه ریاست فدراسیون نداشته باشند.

وی تاکید کرد: متاسفانه مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه با همراهی رئیس فدراسیون، بدون اعتنا به نامه وزارتخانه، مرا به صورت کاملا غیرقانونی از سمت خود عزل کرد.

شیروانی با غیرقانونی خواندن این اقدام اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه، گفت: مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نباید در مقابل درخواست ریاست فدراسیون کوتاه می آمد. مگر این اداره کل زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام است که هرچه آنها می گویند را در استان اجرایی کند؟

وی تاکید کرد: وقتی اداره کل ورزش و جوانان بارها اعلام کرده که از عملکردم راضی است، لزومی ندارد این جابجایی را با دستور فدراسیون انجام دهد.

این قهرمان سابق پرورش اندام استان ادامه داد: زمانی که به عنوان رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه انتخاب شدم، ریاست فدراسیون در مجمع انتخابات تنها یک رای داشت و مابقی آرا مربوط به قهرمانان، مربیان و داوران بود و برای برکناری‌ام هم باید طبق قانون طی یک مجمع فوق العاده نظر سایر اعضا پرسیده می شد.

شیروانی یادآورشد: رئیس فدراسیون، قبل از برگزاری مجمع فوق العاده، نایب رئیسی یا دبیری فدراسیون را به من پیشنهاد داد و حتی افرادی را هم برای این کار واسطه کرد که راضی شوم یکی از این دو پست را بپذیریم، اگر فرد ناتوانی بودم و عملکردم راضی کننده نیست، چرا آن زمان چنین پیشنهادی را مطرح کرد؟

مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه نیز در گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به چرایی همراهی این اداره کل با فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برای برکناری رئیس هیات استان، اظهارکرد: از عملکرد آقای شیروانی در هیات استان راضی بودیم و عملکرد منفی نداشته است.

صابر رحیمی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه هیچ نقشی در برکناری رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام نداشت و این اقدام بنا به درخواست فدراسیون بود.

وی در ادامه توضیح داد: باتوجه به اینکه فدراسیون با هیات استان هیچ همکاری نمی کرد، دود این اختلافات به چشم ورزشکاران ما می رفت، ما هم به منظور تعامل و کمک به جامعه مخاطب این هیات، مجبور بودیم که نامه برکناری آقای شیروانی را امضاء کنیم.

حسین شیروانی 15 دی سال 1398 برای دومین بار با کسب اکثریت آراء به عنوان رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه انتخاب شد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha