• یکشنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۵
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1400120806180
  • خبرنگار : 71505

یک عضو شورای شهر تهران تاکید کرد

حکمرانی آشفته در شهر تهران به مردم آسیب می زند

حکمرانی آشفته در شهر تهران به مردم آسیب می زند

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: حکمرانی آَشفته در شهر تهران به مردم آسیب می زند.

به گزارش ایسنا، اقراریان در پنجاهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری با اشاره به حادثه سقوط کودک شش ساله در کانال آب عباس آباد شهر ری و تسلیت به خانواده این کودک گفت: در اینجا به جمله ای از امام راحل اشاره می کنم که می فرمایند بار سنگین انقلاب و جمهوری اسلامی بر دوش قشر مستصعف جامعه است.

وی افزود: در مورد حادثه ای که پیش آمده و فرزندی که مظلومانه به دلیل بی تدبیری، ناکارآمدی و به دلیل بی توجهی برخی افراد جان خود را از دست داده، چند سوال مطرح می کنم.

وی افزود: سوال نخست از صدا وسیما است؛ وظیفه صدا و سیما در معضلات و مشکلات از این دست چیست؟ اگر صدا وسیما به درستی در موضوعاتی از این دست ورود کند و از ظرفیت رسانه و مطالبه گری استفاده کند، کمتر شاهد بروز چنین مشکلاتی خواهیم بود.

وی ادامه داد: سوال دیگر این است که وظیفه استاندار تهران چیست؟ در معضلات و مشکلات مشاهده شده در شهر تهران وظیفه استانداری چیست؟ من پیام دادم و درخواست جلسه کردم اگر استانداری تهران به موقع در حالیکه بیش از شش ماه از عمر دولت فعلی گذشته، اقدام می کرد، شاهد چنین حادثه ای نبودیم.

اقراریان با اشاره به اینکه  تعداد زیادی از اعضای شورا بازدیدهای از این منطقه داشتند و در پی آن مکاتباتی انجام شده است افزود: معضلی که در تهران شناسایی می شود نمایندگان شورا با دغدغه ورود پیدا می کنند اما این موضوع نیازمند همراهی و همکاری توسط دستگاه های اجرایی است. حکمرانی آشفته در شهر تهران به مردم آسیب می زند اگر این کانال آب به جای جنوب شهر تهران در یکی از مناطق برخوردار و یا از کناز منزل یکی از آقایان مسئول عبور می کرد همین رفتار با آن صورت می گرفت؟ امروز فشار اقتصادی بر روی طبقه محروم و مستضعف جامعه قرار گرفت و وقتی می خواهیم منابعی را اختصاص دهیم می بینیم کم توجهی به آن صورت می گیرد که یک عقب آفتادگی که از دولت گذشته به ارث رسیده است به نظر می رسد با همدلی باید برطرف شود.

وی گفت: فردا با آقای شربیانی به منطقه 20 خواهیم رفت با فرماندار، شهردار و دادستانی هماهنگی انجام شده تا به فوریت مشکلات شهر ری در دستور کار قرار گیرد. شهرری قبله تهران است و ما بدهکار و شرمنده مردم آن هستیم. باید در مورد شهرری اقدامات ویژه ای صورت بگیرد. استاندار تهران هم امیدواریم اهتمام ویژه ای داشته باشد تا این مشکل به صورت جهادی حل شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha