• دوشنبه / ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۵:۲۳
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400121612722
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

یک کشته و ۱۱ زخمی در پی برخورد وانت مزدا و پژو حامل اتباع افغانی در محور "یاسوج - اصفهان"

 یک کشته و ۱۱ زخمی در پی برخورد وانت مزدا و پژو حامل اتباع افغانی در محور "یاسوج - اصفهان"

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در اثر تصادف خودروی پژو۴۰۵ حامل اتباع افغانی با خودروی وانت مزدا یک نفر از اتباع افغانی کشته و ۱۰نفر دیگر زخمی شدند.

"محمدامین نیکویی" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: این تصادف رخ به رخ پژو ۴۰۵ حامل اتباع افغانی با وانت مزدا ساعت ۹ و ۲۴ دقیقه امروز دوشنبه ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۰ محدوده بین تونل یک و دو رخ داد ۱۲ مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت .

وی اظهارکرد: اکیپهای اورژ انس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند که بعد از انجام اقدامات درمانی مصدومان را به مراکز درمانی یاسوج منتقل کردند.

  مسئول روابط عمومی اورژانس۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: وضعیت عمومی ۵ نفر از مصدومان وخیم گزارش شده است.

 یک کشته و ۱۱ زخمی در پی برخورد وانت مزدا و پراید حامل اتباع افغانی در محور "یاسوج - اصفهان"

گفتنی است که ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه روز دوشنبه هفتم مهرماه ۱۴۰۰ در پی واژگونی یک خودرو ۴۰۵، پنج دستگاه آمبولانس برای انتقال مصدومان احتمالی به محل حادثه واقع در محدوده روستای «پریکدان» در محور «یاسوج_ شیراز» اعزام شدند که سرنشینان این خودرو اتباع افغانستانی بودند و ۷ تن در این حادثه مصدوم و سه تن کشته شدند.

همچنین ساعت ۸ و ۳۳ دقیقه صبح روز شنبه ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۰ در پی برخورد شاخ به شاخ دو دستگاه خودروی پراید و پژو پارس واقع در پل "تنگ سریز" شهرستان بویراحمد و ۱۰ کیلومتری شهر یاسوج در محور "یاسوج- اصفهان" یک فوتی و ۱۲ نفر مصدوم برجای گذاشت که از این ۱۲ مصدوم یک نفر راننده خودرو پراید بود و حداقل ۱۱ نفر اتباع افغانستانی بودند.

روز جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ در پی واژگونی خودروی حامل اتباع افغانستانی در محور یاسوج به اصفهان ۸ مصدوم برجای گذاشت.این حادثه رانندگی ساعت ۱۴ و ۳۷ دقیقه در محدوده روستای تنگ سریز و در محور یاسوج _ اصفهان رخ داد.

ساعت ۷ و ۴۷ دقیقه صبح امروز جمعه ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۰ برخورد شاخ به شاخ تریلر و خودروی پراید واقع در محور "یاسوج - اصفهان" و در محدوده روستای سرتنگ پاتاوه ۳ فوتی و ۷ نفر مصدوم برجای گذاشت که راننده خودرو احتمالا تبعه ایرانی و دو نفر از فوتی ها و همه مصدومان تبعه افغانستان بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha