• پنجشنبه / ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401011104767
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

افزایش ساعت‌کار و کاهش سرفاصله زمانی قطارشهری مشهد در روز طبیعت

افزایش ساعت‌کار و کاهش سرفاصله زمانی قطارشهری مشهد در روز طبیعت

ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری شهرداری مشهد از افزایش ساعات بهره‌برداری و کاهش سرفاصله زمانی خطوط قطارشهری در روز طبیعت خبر داد.

وحید مبین‌مقدم با اشاره به اینکه در روزهای تعطیل قطارشهری مشهد از ساعت ۷ صبح اقدام به سرویس‌دهی می‌کند، افزود: در راستای رفاه حال شهروندان سرویس‌دهی قطارشهری در روز شنبه، ۱۳ فروردین ۱۴۰۱، مصادف با روز طبیعت با یک ساعت افزایش از ساعت ۶ صبح آغاز به کار و تا ساعت ۲۲ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: برای روز ۱۳ فروردین ماه در خط یک ۴۱۰ اعزام مسافری برنامه‌ریزی‌شده است که با سرفاصله زمانی متغیر از ۵ تا ۱۰ دقیقه متناسب با اوج سفر صورت می‌گیرد. در خط دو نیز ۱۹۴ اعزام مسافری با سرفاصله زمانی ۱۰ دقیقه برنامه‌ریزی‌شده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری شهرداری مشهد ادامه داد: با توجه به امکان جابه‌جایی ایمن، با صرفه و همراه با سهولت مردم به اماکن تفریحی مجاور ایستگاه‌های خط یک و دو از طریق سامانه قطارشهری، این ناوگان برای سرویس‌دهی در این روز آمادگی کامل دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مبین‌مقدم بیان کرد: از اهم اقدامات این شرکت در روز طبیعت می‌توان به آماده‌باش در ایستگاه‌ها و مراکز فرمان خطوط جهت کنترل خط و در صورت نیاز اعزام قطار به‌صورت فوق‌العاده، آماده‌باش نیروهای عملیاتی، امدادی و نگهداری و تعمیرات، استقرار نیروهای نظارتی در ایستگاه‌های خاص مانند پارک ملت، وکیل‌آباد، کوهسنگی جهت ارائه هرچه بهتر خدمات به شهروندان محترم اشاره کرد.

وی افزود: اطلاع‌رسانی درباره ممنوعیت ورود، حمل مواد و لوازم آتش‌زا و خطرناک به ناوگان حمل‌ونقل ریلی درون‌شهری و ایجاد هماهنگی مناسب، برنامه‌ریزی و کنترل مبادی ورودی در ایستگاه‌ها جهت جلوگیری از ورود و حمل مواد و لوازم خطرناک مانند گاز پیک‌نیک به داخل ناوگان نیز از دیگر اقدامات قطارشهری مشهد در ۱۳ فروردین‌ماه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha