• سه‌شنبه / ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۰:۳۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401011607663
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار اعلام کرد:

ثبت رکورد کمترین تلفات جاده‌ای نوروزی در استان سمنان

ثبت رکورد کمترین تلفات جاده‌ای نوروزی در استان سمنان

ایسنا/سمنان استاندار سمنان با ابراز خرسندی از کاهش تلفات جاده‌ای از ثبت رکورد کمترین تلفات جاده‌ای در استان در نوروز امسال خبر داد.

سیدمحمد رضا هاشمی، در آیین تجلیل از خادمان ستاد اجرایی خدمات سفر استان در نوروز ۱۴۰۱، اظهار کرد: در سطح جاده های استان سال ۹۲ با ۳۸ نفر فوتی کمترین تلفات جاده ای را داشتیم اما این در حالی است که امسال علی رغم افزایش ۶۰ درصدی تردد مسافران، این میزان به کمتر از ۱۰ نفر رسید.

این مقام ارشد اجرایی ادامه داد: همچنین در ایام نوروز سال ۱۴۰۱ با تهمیدات صورت گرفته، میزان تصادفات در راه های استان نیز کاهش یافت.

وی گفت: افزایش مدت ماندگاری مسافران و گردشگران در استان سمنان از دیگر دستاوردهای ارزنده در ایام نوروز ۱۴۰۱ است.

استاندار سمنان افزود: بالغ بر ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار زایر امام رضا(ع) از راه های استان سمنان در نوروز ۱۴۰۱ عبور کردند و از خدمات بهره بردند.

وی خاطرنشان کرد: ۲۶۰ هزار و ۲۴۲ نفر مسافر و زایر در نوروز سال جاری در استان اسکان داشتند که رضایتمندی بسیار بالایی در بین مسافران وجود داشت.

هاشمی تصریح کرد: در ایام نوروز ۱۴۰۱، حتی یک مسافر با مباحثی همچون نبود پول درخودپردازها، گران فروشی و سرقت در سطح استان مواجه نبود که امری بسیار ارزشمند است.

وی ضمن تقدیر از همراهی کسبه و بازاریان استان، بیان کرد: وفاق، صمیمیت و همدلی که در بین تمامی دست اندرکاران ستاد خدمات سفر باعث موفقیت های امروز در حوزه تنظیم بازار شده است.

استاندار سمنان اعلام کرد: در ۱۶۷ غرفه در نمایشگاه های صنایع دستی در ورودی شهرها، صنایع دستی استان در معرض نمایش قرار گرفت و ۴۳۰ گردشگر خارجی از پتانسیل های گردشگری توریستی استان بازدید کردند.

هاشمی اظهار کرد: بیش از یک هزار نفر بر خدمات ارایه شده توسط اعضای ستاد خدمات سفر استان در نوروز ۱۴۰۱ نظارت کردند.

وی ادامه داد: از کادر پزشکی و درمان در دانشگاه های علوم پزشکی سمنان و شاهرود که در کنار مقابله با ویروس کرونا به مسافران نیز خدمت رسانی کردند تقدیر و تشکر دارم.

استاندار سمنان در پایان گفت: در نوروز ۱۴۰۱ با تمهیدات اندیشیده شده بسیاری از اثرهای تاریخی گردشکری ثبت شده استان به مسافران معرفی و شناسانده شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha