• سه‌شنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۰۰:۳۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401022717950
  • خبرنگار : 50176

پیروز قربانی:

از لحاظ فنی به سطح خوبی رسیده‌ایم/ ‌کیفیت خیبر نتیجه بازی را رقم زد

از لحاظ فنی به سطح خوبی رسیده‌ایم/ ‌کیفیت خیبر نتیجه بازی را رقم زد

ایسنا/لرستان سرمربی رایکای بابل گفت: از لحاظ فنی به سطح خوبی رسیده‌ایم.

پیروز قربانی پس از شکست تیمش برابر خیبر خرم‌آباد بیان کرد: بازی از لحاظ فنی اگر گل‌های بازی را برداریم به نظر من بچه‌های ما خیلی خوب بازی کردند.

وی ادامه داد: از لحاظ کیفیت فنی که بازیکنان ارائه دادند راضی هستم، ‌کیفیت حریف نتیجه بازی را رقم زد، من راضی هستم، فوتبالی که بازی کردند باکلاس و خوب بود.

قربانی با بیان اینکه باید بیشتر کار کنیم و تمرین، اظهار کرد: ما یک کاری را از ابتدای فصل شروع کردیم، متاسفانه به دلیل مسائلی که ابتدای فصل تیم ما داشت پیش فصل خوبی نداشتیم و همین باعث شد شش هفت بازی را به‌عنوان پیش فصل در نظر بگیریم بعد از یک مقطعی تیم ما شکل گرفت.

این بازیکن سابق استقلال تهران بیان کرد: متأسفانه یک سری اتفاقات افتاد که باعث جدایی شد و از آن روند فاصله گرفتیم و در برگشت نیز یک سری مشکلات داشتیم، مشکلاتی که از زمان خونه به خونه در تیم مانده و هنوز پنجره‌اش بسته است، بازیکنانی گرفتیم که هشت هفته نتوانستیم از آن استفاده کنیم.

قربانی گفت: خیلی از بازی‌ها را با دوازده سیزده بازیکن در زمین حاضر شدیم و متاسفانه باعث شد روند خود را دیر پیدا کنیم، اما خوشبختانه شش هفت هفته است از لحاظ فنی به سطح خوبی رسیده‌ایم.

سرمربی رایکا تصریح کرد: فقط حسرت شش هفت هفته‌ای را می‌خورم که از این تیم جدا شدم ‌و اگر این اتفاقات نمی‌افتاد به نظرم الان رایکا از نظر فنی با احترام به همه تیم‌ها جز چهار پنج تیم اول لیگ یک بود.

وی یادآور شد: باید دست به دست هم بدهیم و بیشتر تمرکز کنیم و در چهار پنج بازی آینده بتوانیم جبران مافات کنیم و سهمیه بابل را در لیگ یک حفظ کنیم.

قربانی افزود: تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که تمرین کنیم و منتظر اتفاقات باشیم.

این مدافع سابق تیم استقلال و سرمربی کنونی رایکا تاکید کرد: براساس آن چیزی که خودم پیش‌بینی کرده بودم امروز را برای خودم باخت در نظر نگرفته بودم، با احترام به تیم خوب خیبر که بازیکن‌های بسیار با کیفیتی دارد.

وی گفت: یک مقدار از برنامه خودمان عقب افتادیم اما به نظرم در چهار بازی آینده می‌توانیم آن را جبران کنیم و اتفاقاتی که می‌افتد.

قربانی در خصوص داوری این دیدار گفت: در صحنه‌هایی از بازی شاید ما اعتراضاتی داشتیم ولی داوری به نظر من  در کل خوب بود، او هم انسان است شاید برخی صحنه‌ها هم اشتباه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: باید یاد بگیریم به داور هم احترام بگذاریم تا این فشارها از روی داور برداشته شود و کیفیتشان بالا برود، به نظر من داور دوید و در صحنه‌ها حاضر بود شاید در برخی صحنه‌ها به ضرر ما بود و برخی صحنه‌ها به نفع حریف و این نیز از زیبایی‌های فوتبال بوده و غیرقابل پیش‌بینی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha