• چهارشنبه / ۴ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۱:۵۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401030403120
  • خبرنگار : 50175

رئیس سازمان صمت استان:

تسهیلات ماشین‌سازی لرستان ویژه دیده شود

تسهیلات ماشین‌سازی لرستان ویژه دیده شود

ایسنا/لرستان رئیس سازمان صمت لرستان گفت: تسهیلات ماشین‌سازی استان ویژه دیده شود.

بهمن جعفری در دیدار مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور که امروز صورت گرفت، اظهار کرد: مجتمع فولاد ذوب‌آهن ازنا یک مگا پروژه برای لرستان محسوب می‌شود و صنایع پایین‌دستی متعددی در این راستا شکل خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود به مالک این پروژه یک فرصت داده شود چون یک اهتمام ویژه برای راه‌اندازی طرح دارد.

رئیس سازمان صمت لرستان با بیان اینکه این شرکت تجهیز کارگاه کرده‌اند و تسهیلات ریالی نیاز دارد، تصریح کرد: یک بررسی کامل و کار کارشناسی مجدد برای تصمیم‌گیری مجدد در اختیار بانک داده می‌شود که تملک بشود یا با مالک فعلی ادامه کار انجام شود.

جعفری اضافه کرد: انتظار می‌رود در خصوص عظیم خورد نیز بانک صنعت و معدن ورود پیدا کنید با توجه به اینکه مطالبات زیادی نزد این مجموعه دارد و شرکت عظیم خودرو و زاگرس خودرو امکان راه‌اندازی و فعالیت مستمر را برای آن‌ها پیش‌بینی نمی‌کنیم که امید داریم، بانک نیز به مسئله شرکت زاگرس خودرو برای تعیین تکلیف ورود جدی پیدا کند.

وی بیان کرد: شرکت یخچال سازی برای طرح توسعه آن سبد محصولات این مجموعه پایین است هرچند که یکی از مصوبات دولت بوده و ریاست جمهوری از آن بازدید کردند و ۵۰ میلیارد هم از محل تبصره ۱۸ به این مجموعه امکان تزریق هست که این موضوع هم مدنظر بانک صنعت و معدن قرار گیرد.

رئیس سازمان صمت لرستان ادامه داد: شرکت دیگر وجود دارد که بعد از ۱۰ سال راه‌اندازی شده که تحت عنوان ماشین‌سازی لرستان هست تسهیلات آن ویژه دیده شود چون از هلدینگ‌های موفق کشور بوده و امکان اجرا این پروژه فراهم است.

جعفری عنوان کرد: در راه‌اندازی و فعالیت مجموعه پارسیلون قبلاً نخ نایلون تولید می‌کرده است و الان هیچ توجیه فنی و اقتصادی ندارند و مطالعات که ارائه‌شده دقیق نیست و باید به افراد با اهلیت واگذار شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha