• شنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۱ / ۰۹:۱۴
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1401030704573
  • منبع : نمایندگی قزوین

استاندار قزوین:

دهه نودی‌ها امروز ادامه‌دهنده مسیر باشکوه شهدا هستند

دهه نودی‌ها امروز ادامه‌دهنده مسیر باشکوه شهدا هستند

ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: حماسه آفرینی شهدا همچون خاری در چشم دشمنان است و خوشبختانه امروز دهه نودی‌ها ادامه‌دهنده این مسیر باشکوه هستند که در این روزها تبلور زیادی پیدا کرده است.

محمدمهدی اعلایی در مراسم یادواره شهدای شهرک آفتاب و ۲۰۰ شهید منطقه قاقازان اظهار کرد: شهدا چراغ روشن هدایت و مؤثر در پایداری نظام جمهوری اسلامی هستند و با وجود گذشت چندین دهه از شهادت آن‌ها، همچنان یاد و نام شهدا زنده است.

وی افزود: جان‌هایی که شهدا فدای نظام و انقلاب کرده‌اند باعث زنده ماندن شعارهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی شده که همچون خاری در چشم دشمنان است و خوشبختانه امروز دهه نودی‌ها ادامه‌دهنده این مسیر باشکوه هستند که در این روزها تبلور زیادی پیدا کرده است.

استاندار قزوین اضافه کرد: دولت سیزدهم دولتی است که با اراده و خواست و حمایت مردم، فضای مدیریتی کشور را در مسیر جدید قرار داده و تلاش می‌کند با حمایت از مردم، مسیر تعالی و پیشرفت کشور را در تمامی حوزه‌ها به ویژه موضوعات اقتصادی در مسیر اصلاح قرار دهد.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، وی تأکید کرد: در دوره اخیر، دولت یک اقدام بزرگ و تصمیم جسورانه را اتخاذ کرد و به نوعی آبروی خود را برای اصلاح مسیر اقتصادی کشور قرار دارد که به طور قطع با نتایج مثبتی همراه خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: میلیاردها دلار از دارایی‌های مردم قبل از اصلاح یارانه‌ها، به واردکننده‌ها اختصاص پیدا می‌کرد که با اصلاح آن منابع کشور به حساب‌های مردم واریز می‌شود و عدالت در توزیع امکانات رخ داده است و این روند روز به روز اصلاح خواهد شد.

اعلایی در پایان گفت: دولت در حوزه مذاکره با کشورهای دیگر تلاش می‌کند فضای مذاکره را با اقتدار پیش ببرد، منافع مردم را به آن گره نزند و نتایج مثبت را کسب کند که امیدواریم در این مسیر هم شاهد خروجی مطلوبی باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha