• شنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۱ / ۰۹:۵۷
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401030704619
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مطرح کرد:

ضرورت توجه بیشتر به امکانات سلامت خراسان جنوبی

ضرورت توجه بیشتر به امکانات سلامت خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: متاسفانه از دولت‌های گذشته، استان‌هایی مثل خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و بعضی مناطق محروم دیگر مورد غفلت قرار گرفته و به آنها رسیدگی نشده است که باید اراده جدی در دولت مردان و همکاران حوزه سلامت در وزارت بهداشت برای رفع این مشکلات وجود داشته باشد.

حسینعلی شهریاری، شب گذشته ۶ خردادماه  در جمع خبرنگاران با اظهار اینکه در این سفر بررسی مشکلات و چالش‌های حوزه سلامت و خواسته‌ها و انتظارات بحق مخصوصاً عزیزان ما در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند انجام شد، اظهار کرد: دیدار با آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خراسان جنوبی در این سفر انجام شد و همچنین از لحظه ورود به استان تمام وقت در خدمت مردم بودیم.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در مجمع خیرین سلامت، دانشگاه و شهرستان های قاین و زیرکوه بیان کرد: در این سفر از واحدهای بهداشتی درمانی، مراکز آموزشی و بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و همچنین کارهای بزرگی که خیرین سلامت در استان انجام داده اند بازدید شد.

دبیر کل مجمع خیرین سلامت با اظهار امیدواری از اینکه با هم افزایی بین دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و مجمع خیرین سلامت استان به دستاوردهایی خوبی برسیم، گفت: جلساتی نیز با مسئولین دانشگاه و اعضای هیئت علمی برگزار شد که متاسفانه و ماندگاری پزشکان متخصص در استان وضعیت مناسبی ندارد

شهریاری با اشاره به مصوباتی در مجلس و دولت که باعث شده است ماندگاری پزشکان در استان کاهش یابد که می تواند مشکلات زیادی برای سلامت مردم به وجود آید افزود: امیدواریم تدبیری جدی در این خصوص اندیشیده شود.

وی به مکاتباتی که جهت طرح در ستاد ملی کرونا (با حضور رئیس جمهور که نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری هم می باشند)، تهیه شده است اشاره کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha