• شنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۰:۲۵
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1401030704658

رئیس دادگستری راور تاکید کرد:

مسئولان نسبت به رفع ابهامات در قیمت‌گذاری کالاهای اساسی اقدام کنند

مسئولان نسبت به رفع ابهامات در قیمت‌گذاری کالاهای اساسی اقدام کنند

ایسنا/کرمان رییس دادگستری شهرستان راور وجود ابهامات در قیمت‌گذاری کالاهای اساسی و عدم آگاهی مردم از حقوق اولیه خود را دو موضوع مهم در بحث مشکل اساسی بازار دانست که ضرورت دارد مسئولان اجرایی در این رابطه ورود نمایند.

مسلم کاربخش در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: یکی از نیازهای جامعه امروز آشنایی شهروندان با حقوق و تکالیف خود ، خصوصا حقوق اولیه شان است ودر این راستا نقش رسانه ها بسیار موثر و مهم می باشد.

این مقام قضایی در رابطه با تخلفاتی که در بازار صورت می گیرد تاکید کرد: افزایش نظارت ها بر بازار مورد تاکید است و سیستم  قضایی در راستای کنترل بازار از دستگاه های متولی امر حمایت و با متخلفان این حوزه برخورد قانونی خواهد کرد.

مجتبی استوار زاده، معاون دادستان راور نیز در این جلسه تلاش اصحاب رسانه در راستای ارتقای فرهنگ جامعه را قابل تقدیر دانست و گفت: جایگاه و اهمیت رسانه بر کسی پوشیده نیست و تعامل بین دادگستری و رسانه ها می تواند کمک موثری برای مردم شهرستان در جهت آگاهی بخشی و کاهش معضلات باشد که انشالله رسانه ها در این راستا مصالح جامعه به خصوص شهرستان را در نظر داشته باشند.

وی افزود: تلاش رسانه در جهت رفع مشکلات و معضلات اجتماعی و کاهش جرائم است و اگر بتواند در این زمینه گام موثری بردارد و تولید محتوا مناسب داشته باشد می تواند کمک موثری به شهرستان و جامعه هدف  انجام دهند.
این مقام قضایی از افزایش قابل توجه جریمه های تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت: با متخلفین بازار در چارچوب قانون برخورد می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha