• دوشنبه / ۹ خرداد ۱۴۰۱ / ۰۹:۱۳
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1401030906223
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

استاندار:

اولویت راهبردی و برنامه هدفمند ۱۴۰۱ کهگیلویه و بویراحمد تولیدات صادرات محور باشد

اولویت راهبردی و برنامه هدفمند ۱۴۰۱ کهگیلویه و بویراحمد تولیدات صادرات محور باشد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اولویت راهبردی و برنامه هدفمند استان در سال ۱۴۰۱تولیدات صادرات محور باشد.

سیدعلی احمدزاده در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان، افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه‌هایی استعداد، امتیازات و تولیداتی دارد و در شرایطی که جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲(۳۰ آبان تا ۲۷ آذر ۱۴۰۱) در کشور قطر برگزار می‌شود از این موقعیت استفاده کنیم.

وی حکم صادرات اقلامی از محصولات تولیدی استان در بخش کشاورزی از جمله سیب، لیمو و مرکبات، گل رز، آب معدنی و تولیدات صنایع دستی و شوینده‌ها را به کشور قطر صادر کرد که گامی در جهت تعمیم روابط و بازگشایی مسیر، بازاریابی و شناساندن توانمندی‌های استان باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید فرهنگ صادرات، تولید، درآمدزایی و اشتغال در استان تقویت و رونق بگیرد، اظهار کرد: در خصوص تولیدات استان از مصرف درون استانی به برون استانی و حتی فرا ملی فکر کنیم و به فکر ایده و طرح‌های نو و دانش بنیان باشیم.

احمدزاده تاکید کرد: از سرمایه‌گذاران به خوبی استقبال می‌کنیم، حامی آن‌ها هستیم و همه مدیران با تفکر نو برای رشد اقتصادی در ایجاد سرمایه‌گذاری و اشتغال پایدار از امروز پای کار باشند چرا که می‌خواهیم طرحی نوین را پایه‌گذاری کنیم.

وی با اشاره به تعیین رشد ۹.۷ درصدی اقتصاد استان در سال ۱۴۰۱، تصریح کرد: استان در سال جاری باید به این هدف برسد که نیازمند ایجاد تفکر جدید در مدیران برای تحول در بخش اقتصادی و نهادینه کردن فرهنگ حمایت از سرمایه‌گذار است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مدیران و فرمانداران، متولیان، صاحبان و دانشمندان حوزه اقتصادی هر ایده و فکری نو و دانش بنیان برای تحول در بخش اقتصادی استان دارند آن را ارائه دهند تا در حوزه اشتغال و تولید استان بکار گرفته شود. 

احمدزاده خاطرنشان کرد: باید در بخش‌های اقتصادی، هدفگذاری واقعی باشد و برحسب توانمندی ها، ظرفیت ها و استعدادهای استان کار کنیم تا بتوانیم گام به گام به پیش برویم. 

به گزارش ایسنا، وی در خصوص آماده کردن تولیدات و محصولات صادراتی به کشور عمان و روسیه به عنوان کشورهای مقصد محصولات استان تاکید و بیان کرد: اقدامات خوبی در زمینه صادرات محصولات استان به عمان صورت گرفته که در آینده عملی خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha