• سه‌شنبه / ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401031007432
  • خبرنگار : 50037

گره‌گشایی نماینده اسدآباد از مشکلات دانشگاه آزاد

گره‌گشایی نماینده اسدآباد از مشکلات دانشگاه آزاد

ایسنا/همدان نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشکده فنی‌وحرفه‌ای اسدآباد تأییدیه لازم را از هیئت ناظر گرفته است و با دریافت تأییدیه هیئت ناظر در مهرماه امسال دانشجو می پذیرد.

کیومرث سرمدی‌واله سه‌شنبه ۱۰ خرداماه در شورای اداری شهرستان اسدآباد، افزود: این طرح در سال ۸۸ کلنگ زنی شده و پس از ۱۰ سال در سال ۹۸ افتتاح شده و به بهره‌برداری رسیده بود که با پیگیری‌ لازم مشکلات این دانشکده در مهرماه سال جاری دانشجو می‌پذیرد.

وی در ادامه از افتتاح پروژه های مهم نیمه تمام حوزه آموزش و پرورش شهرستان در مهرماه سال جاری خبر داد و بیان کرد: پروژه‌های نیمه تمام شاخص شامل استخر فرهنگیان، کانون فرهنگی، هنری شهید طائفی و مدرسه شهید سعیدی با توجه به اعتبارات تخصیص داده شده به این طرح‌ها در مهرماه تکمیل شده و به بهره‌برداری خواهند رسید.

سرمدی همچنین با بیان اینکه امسال و سال آینده سال گره گشایی مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی اسدآباد خواهد بود، خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ آزاد اسدآباد از ابتدای تأسیس در شهرستان فاقد ساختمان و ملک بوده و از ساختمان‌های استیجاری استفاده می‌کند که در همین رابطه زمین دانشگاه و طلب آنها از راه و شهرسازی را پیگیر هستیم.

وی مطرح کرد: دانشگاه آزاد اسدآباد از نظر امکانات شرایط مناسبی نداشته و با این شرایط دانشگاه را در تمام این مدت با چنگ و دندان نگه داشته‌ایم و بهانه‌های بسیاری برای جمع کردن این واحد دانشگاهی از اسدآباد وجود دارد که برای جلوگیری از این اتفاق پیگیر مرتفع شدن مشکلات این دانشگاه هستیم و به طور قطع امسال و سال آینده سال گره گشایی مشکلات دانشگاه آزاد اسدآباد خواهد بود.

سرمدی با بیان اینکه توجه به پروژه‌های آب روستایی با اعتبارات مناسبی در حال پیگیری است، اضافه کرد: اعتبارات مناسبی نیز برای پروژه‌های حوزه جهادکشاورزی از جمله لایروبی قنوات و راه‌های دسترسی به مزارع اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: شهرستان اسدآباد زخم‌های کهنه و مشکلات متعددی از گذشته‌های دور در حوزه‌های فرهنگی و عمرانی دارد که بسیاری از این مشکلات باید در سال‌های قبل مرتفع می شد اما تا امروز باقی مانده و این امر دلیل بر عدم پیگیری این مشکلات نخواهد بود و به طور قطع در دست پیگیری ماست.

اقناع سازی مردم توسط مسئولان در رابطه با ساماندهی یارانه‌ها، تکریم ارباب رجوع، حضور مستمر مدیران در ادارات و ملاقات مردمی و سرکشی به حوزه‌های نظارتی تحت نظر مدیران و توجه و رسیدگی  به مشکلات مردم از دیگر مواردی بود که نماینده اسدآباد نسبت به آن توسط مدیران تأکید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha