• جمعه / ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۱:۰۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401031309397
  • خبرنگار : 50176

رئیس سازمان صمت لرستان:

بیش از ۲ میلیارد به ناحیه صنعتی رومشکان اختصاص یافته است

بیش از ۲ میلیارد به ناحیه صنعتی رومشکان اختصاص یافته است

ایسنا/لرستان رئیس سازمان صمت لرستان گفت: بیش از ۲ میلیارد به ناحیه صنعتی رومشکان اختصاص یافته است.

بهمن جعفری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سفر استاندار لرستان به شهرستان رومشکان در حوزه صنعت معدن و تجارت سه موضوع مطرح شد.

وی تصریح کرد: یکی در راستای تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز شهرستان جهت سرمایه‌گذاری با توجه به اینکه در سه سال گذشته مصوبه‌ای جهت احداث ناحیه صنعتی رومشکان در نظر گرفته بودند ولی به دلیل وجود معارضین که مالکان زمین بودند عملیات اجرایی این پروژه متوقف می‌شود و به بهره‌برداری نمی‌رسد.

این مسئول تصریح کرد: اواخر سال ۱۴۰۰ و اوایل ۱۴۰۱ شرکت شهرک‌های صنعتی استان با توجه به پیگیری‌های که انجام داده و بر اساس مصوبه دولت ۲ میلیارد و ۷۰۰ تومان به اجرای این ناحیه صنعتی اختصاص می‌دهند پیمانکار را انتخاب کرده و عملیات خاکبرداری پروژه در دست اقدام است.

رئیس سازمان صمت لرستان خاطرنشان کرد: تنها مشکل آن موضوع آب است و مقرر شد شرکت آب منطقه‌ای و آبفا استان همکاری لازم جهت تأمین آب مورد نیاز را داشته باشند تا زمینه واگذاری زمین به سرمایه‌گذار و متقاضیان که قصد احداث واحد تولیدی را دارند، فراهم شود.

جعفری اضافه کرد: مورد بعد معدن شن و ماسه کوهی مدنظر شهرداری چغابل بود که موضوع مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد با درخواست شهرداری چغابل سازمان صمت اقدامات لازم را جهت واگذاری و صدور پروانه اکتشاف پس از اخذ استعلامات لازم انجام دهد و زمینه واگذاری یک معدن شن و ماسه کوهی فراهم شود.

وی بیان کرد: طرح نیمه‌تمام انواع پودر مکرونیزه پوشش‌دار مورد سوم بود که با همکاری بانک توسعه و تعاون در حال اجرا است از مبلغ ۱۵ میلیارد تومان از محل توسعه بخش کشاورزی با توجه به اینکه محل استقرار آن در منطقه کم برخوردار رومشکان است تاکنون ۲ میلیارد پرداخت شده و مطابق زمان‌بندی ۱۳ میلیارد توسط بانک عامل پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha