• شنبه / ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۸:۲۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401031410040
  • خبرنگار : 50175

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

توطئه‌های دشمنان هیچ‌گاه مسیر انقلاب را عوض نخواهد کرد

توطئه‌های دشمنان هیچ‌گاه مسیر انقلاب را عوض نخواهد کرد

ایسنا/لرستان فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: توطئه‌های دشمنان هیچ‌گاه مسیر این انقلاب را عوض نخواهد کرد.

سردار مرتضی کشکولی در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) که امروز در مساجد امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: سال‌ها قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، امام (ره) برای قیام علیه رژیم پهلوی اقدام کرد و با این قیام، اولین جرقه برای نابودی رژیم پهلوی رقم خورد، رژیمی ستمشاهی که بر مردم حکومت می‌کرد و امام (ره) گامی مهم برای تشکیل حکومت دینی برداشت.

وی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام (ره) دست چپاولگران و غارتگران را از منافع این کشور کوتاه کرد و با اقتدار در برابر همه دشمنان ایستاد و استقلالی بی‌نظیر در کشور آغاز شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) خودش را به قیام برای خدا ملزم کرده بود و در این راه از هیچ‌کس هراسی نداشت.

سردار کشکولی اضافه کرد: امام خمینی (ره) برای خدا قیام کرد و تا روز آخر نیز همواره خدا را مدنظر داشت و انقلاب اسلامی ایران را انقلابی خدایی و الهی می‌دانست که خداوند پشتیبان آن است.

وی بیان کرد: در پیروزی انقلاب امام (ره) تکیه بر مردم را مدنظر داشت و در اولین فرصت مردم را پای صندوق‌های رأی آورد و به دستور امام خمینی (ره) شکل و ماهیت حکومت اسلامی با رأی مستقیم مردم تعیین شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ادامه داد: امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس همواره یار و یاور رزمندگان اسلام بود و همواره نقش خدا را در پیروزی رزمندگان اسلام بیان می‌کرد.

سردار کشکولی اظهار کرد: دشمنان با جنگ قصد نابودی انقلاب را داشتند ولی امام با قدرت الهی خود معادله جنگ را عوض کرد و ایران اسلامی قوی‌تر شد.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) در برابر شرقی‌ها و غربی‌ها در دوران دفاع مقدس ایستاد و اعلام کرد جنگ زمانی تمام می‌شود که عراق به مرزهای اصلی خود برگردد، بعد از جنگ نیز امام با نامه‌ای به گورباچف فروپاشی کمونیست را بیان کرد و راه حل جلوگیری از فروپاشی شوروی را برگشتن به معنویت و خداپرستی آنان دانست.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خاطرنشان کرد: امروز افول امپراطوری غرب کاملاً مشخص است و امام و رهبری افول آمریکا و غرب را بیان کرده بودند، امریکا و اسرائیل و دشمنان اسلام و قرآن امروز در ضعف فراوان به سر می‌برند و این موضوع که وعده الهی است محقق خواهد شد.

سردار کشکولی اضافه کرد: امام خمینی (ره) طی سال‌ها توانست پایه‌های مقاومت و ایستادگی و عدم وابستگی را پایه‌گذاری کند و از زمان رهبری مقام معظم رهبری تاکنون نیز شاهد استقامت روزافزون این مقاومت و اقتدار و سربلندی کشور هستیم.

وی بیان کرد: ایران اسلامی به برکت وجود ولایت‌فقیه در اوج قدرت به سر می‌برد و توطئه‌های دشمنان هیچ‌گاه مسیر این انقلاب را عوض نخواهد کرد زیرا ولایت و رهبری در رأس همه امور است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha