• دوشنبه / ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ / ۰۹:۱۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401031610614
  • منبع : نمایندگی زنجان

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

رسانه ملی بازوی توانمند در توسعه نشاط اجتماعی است

رسانه ملی بازوی توانمند در توسعه نشاط اجتماعی است

ایسنا/زنجان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: رسانه ملی بازوی توانمندی در توسعه ورزش همگانی و ایجاد نشاط اجتماعی به شمار می‌رود.

جواد بازرگان شامگاه روز گذشته (۱۵ خردادماه) در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با تاکید بر اینکه یکی از رویکردهای اصلی اداره‌کل ورزش و جوانان استان، استفاده از ظرفیت‌های ارزشمند در راستای توسعه ورزش در استان است، افزود: یکی از این ظرفیت‌ها رسانه‌ها هستند که معتقدیم رسانه ملی می‌تواند در این زمینه یاری‌گر این اداره‌کل باشد.

وی با بیان اینکه ایجاد نشاط اجتماعی در شرایط کنونی جامعه، یکی از ضرورت‌ها به شمار رفته و  باید تلاش شود تا از همه ظرفیت‌ها در راستای رسیدن به این مهم استفاده شود، تصریح کرد: شرایط کرونایی طی دو سال گذشته باعث شد تا سرانه ورزش در استان به شدت کاهش پیدا کرده و تندرستی و نشاط جای خود را به بیماری‌های مختلف بدهد.

این مسئول با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم تا شرایطی که در دوران کرونا با آن دست به گریبان بودیم را جبران کنیم، ادامه داد: مردم استان زنجان علاقه زیادی به حضور در همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی دارند، از این رو می‌توان با استفاده از ظرفیت رسانه ملی‌، گام‌های بلندی در راستای ترویج فرهنگ ورزش همگانی در استان برداشت.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان نیز در این دیدار بر کیفی‌سازی برنامه‌ها در موضوعات مختلف تاکید کرد و گفت: تا به امروز مجموعه‌های متعدد و خوبی در خصوص معرفی قهرمانان ورزش و توسعه ورزش‌های همگانی در زمینه‌های مختلف صدا و سیما صورت گرفته است.

محسن لطیفی با ابراز علاقه به همکاری‌های مشترک با اداره‌کل ورزش و جوانان استان در موضوعات مختلف و با اشاره به توان و شرایط برنامه‌سازی در صدا و سیمای مرکز زنجان، خاطرنشان کرد: امیدواریم با مشارکت بخش خصوصی و حمایت مدیریت ارشد استان، فعالیت‌های رسانه‌ای و ورزشی در سطح استان ارتقا یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha