• سه‌شنبه / ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ / ۲۲:۱۶
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401031712067
  • منبع : نمایندگی اردبیل

شهردار اردبیل:

اردبیل صاحب بوستان خانواده می‌شود

اردبیل صاحب بوستان خانواده می‌شود

ایسنا/اردبیل شهردار اردبیل گفت: با کلنگ‌زنی بوستان خانواده در اردبیل این پارک بزرگ در مساحت 6 هکتار در کنار دریاچه شورابیل برای استفاده خانواده‌ها احداث و راه‌اندازی خواهد شد.

محمود صفری ۱۷ خرداد در مراسم کلنگ‌زنی بوستان خانواده در شورابیل اردبیل اظهار کرد: هزینه ساخت این بوستان هفت میلیارد تومان است و ما مشارکت خانواده‌ها را در غرس نهال، ایجاد فضاهای شاد و مفرح برای اعضای خانواده و گذران ایام فراغت آنها شاهد خواهیم بود.


وی تصریح کرد: در این بوستان زمین‌های بازی فوتبال، والیبال، هندبال و همچنین طرح‌های متعدد گردشگری پیش‌بینی شده تا ما بتوانیم خانواده‌ها را در کنار فرزندانشان برای انجام بازی‌ها و تفریحات سالم در شورابیل شاهد باشیم.


شهردار اردبیل گفت: سعی ما بر این است تا با راه‌اندازی این بوستان در شورابیل و همزمان پارک میراشرف در مناطق 13گانه اردبیل بتوانیم تعادل و عدالت را در اجرای طرح‌های توسعه فضای سبز و بوستان‌ها شاهد باشیم.


صفری افزود: با پیگیری نمایندگان اردبیل در مجلس بیش از چهار هزار تن قیر رایگان برای شهرداری تأمین شده که این میزان پنج برابر تخصیص قیر رایگان نسبت به سال‌های گذشته است.


وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: شهرداری تلاش می‌کند تا در حد وسع و توان و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در کنار ساخت و سازها، عملیات آسفالت‌ریزی، بهسازی و زیباسازی‌ فضاهای شهری را انجام داده و اقدامات مؤثری را در بهبود سیما و منظر شهری انجام دهد.


صفری اضافه کرد: سعی ما بر این است تا به سرعت زیرگذر حافظ و میدان بسیج نیز اجرایی شده و آغاز عملیات احداث آنها را شاهد باشیم.


شهردار اردبیل از انتقال میدان آهن‌ فروشان به خارج از شهر و اصلاح ورودی‌های شهر خبر داد و بیان کرد: بر اساس طراحی و جانمایی مناسب همه این طرح‌ها در اولویت شهرداری اردبیل قرار گرفته است.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha