• چهارشنبه / ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401031812734
  • خبرنگار : 50088

دومین سالن ورزشی خیرساز در تربت‌ حیدریه افتتاح می‌شود

دومین سالن ورزشی خیرساز در تربت‌ حیدریه افتتاح می‌شود
عکس تزئینی است

ایسنا/خراسان رضوی مسئول روابط عمومی بنیاد خیرین حامی دانشگاه تربت‌ حیدریه گفت: پنجشنبه، ۱۹ خرداد ماه جاری، به مناسبت دهه کرامت دومین سالن چندمنظوره ورزشی خیر ساز زنده‌یاد بابک مروج تربتی افتتاح می‌شود.

آرزو علومی بایگی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: سالن چند منظوره ورزشی خیر ساز زنده‌یاد بابک مروج تربتی با ابعاد ۲۰۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال توسط خیر مهدی مروج تربتی ساخته و همزمان با ولادت امام رضا(ع) افتتاح خواهد شد.

وی افزود: این سالن چندمنظوره ورزشی واقع در دانشگاه تربت‌ حیدریه در اسفند ماه ۱۳۹۸ تکمیل بود اما به دلیل شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا افتتاح آن به تاخیر افتاد.

علومی بایگی بیان کرد: این سالن ورزشی با مرغوب‌ترین مصالح ساختمانی و در حد فضایی مناسب برای برگزاری مسابقات بین‌المللی ورزشی ساخته شده است. همچنین در فاصله زمانی که سالن تکمیل و به دلیل موقعیت بیماری افتتاح نشد، جهت برگزاری کنکورهای مختلف سازمان سنجش در دانشگاه تربت‌ حیدریه به عنوان یک مکان مجهز مورد استفاده قرار گرفته است.

وی مطرح کرد: تاکنون هشت سالن چندمنظوره ورزشی به نیت امام رحمت و مهربانی علی ابن موسی الرضا(ع) توسط خیر نیکوکار مروج تربتی در خراسان رضوی احداث شده که ۲ واحد آن در تربت‌ حیدریه است.

مهدی مروج تربتی فرزند آیت‌الله رجبعلی مروج تربتی متولد سال ۱۳۳۱ در نجف اشرف است که به عنوان خیر در عرصه ورزش شناخته می‌شود.  

ساخت هشت سالن ورزشی با شرایط استاندارد جهت انجام مسابقات بین‌المللی در مشهد و تربت‌ حیدریه با زیربنای ۱۵ هزار متر مربع که باعث توسعه ۶ درصد سرانه فضای ورزشی استان خراسان رضوی شده، توجه به بانوان ورزشکار ایرانی و پرداخت پاداش و حمایت از بانوان قهرمان آسیا در رشته‌های فوتسال، دوومیدانی و کشتی آلیش با کمربند در سال ۱۳۹۹(که سهمیه حضور در المپیک ژاپن را دریافت نموده‌اند) از جمله خدمات ورزشی این خیر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha