• پنجشنبه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۴
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1401031913377

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور:

بهزیستی روی شرکای اجتماعی حساب ویژه‌ای باز کرده است

بهزیستی روی شرکای اجتماعی حساب ویژه‌ای باز کرده است

ایسنا/کرمان معاون سازمان بهزیستی کشور و هیات همراه با مدیرعامل هلال احمر کرمان دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست که با حضور دکتر علیرضا وحیدزاده سرپرسست بهزیستی استان کرمان و معاونین و کارشناسان تخصصی این دو سازمان همراه بود ابتد رضا فلاح مدیرعامل هلال احمراستان کرمان طی سخنانی اظهار کرد: اگرچه وظیفه هلال احمر امداد و نجات است اما در بحث درمان نگاهمان به خدمات درمانی نگاهی فراگیر در جای جای استان می باشد.
وی افزود: برای ایجاد مراکز توانبخشی وقت گذاشتیم و با تعامل بهزیستی در حال آماده سازی ارائه خدمات درمانی به توانخواهان در سرتاسر استان هستیم.
فلاح ادامه داد: ارائه این خدمات با استفاده از مسئولیت های اجتماعی صورت گرفته است وتوانستیم با حذف موازی کاری ، خدمات بیشتری به مردم ارائه می دهیم.
وی اضافه کرد: درصورت حمایت بهزیستی کشور ، هلال احمر دو برابر اعتبارات ارائه شده بهزیستی را با استفاده از ظرفیت بنگاههای اقتصادی تامین خواهد کرد.
علیرضا وحیدزاده سرپرست اداره کل بهزیستی استان کرمان نیز در این نشست گفت: شرکای اجتماعی در بخش دولتی و غیردولتی با بهزیستی همکاری دارند که این تعامل نرم و مساعد است . 
وی افزود : رویکرد مدیران هلال احمر استان  اجتماعی است ، و به همین مناسبت  ارتباطات دو دستگاه مطلوب بوده  و در کنار هم به ارائه خدمت می پردازند. ، در بحث هرینه ها نیاز به حمایت های بالا دستی است و بسته های حمایتی باید تقویت شود چرا که  نیازها  و انتظارات مردم استان کرمان بالا است .
اصغر کاظمی معاون توانبخشی بهزیستی کشور نیز در این نشست اظهار کرد: بیش از 180 فعالیت تخصصی در  سازمان بهزیستی ارائه می شود اما با توجه به حجم وظایف سنگین پرسنل، سازمان بهزیستی در طی 20 سال 50 درصد کاهش نیرو داشته است.
وی عنوان کرد: نقش شرکای اجتماعی برای ارائه خدمات مطلوب  پررنگ است و بهزیستی روی شرکای اجتماعی حساب ویژه ای باز کرده است که هلال احمر نیز به عنوان یک شریک اجتماعی کمکهای شایانی به بهزیستی نموده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha