• یکشنبه / ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۸:۴۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401032215579
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

تعریف و اجرای ۴ پروژه شاخص ترافیکی کاشان

تعریف و اجرای ۴ پروژه شاخص ترافیکی کاشان

ایسنا/اصفهان شهردار کاشان گفت: اجرای پروژه‌های کارآمد و موثر بر پایه مطالعات دقیق و تخصصی یکی از سیاست‌های اصلی مدیریت شهری است و با هدف تحول در زیرساخت‌ها به ویژه در حوزه ترافیک شهرکاشان، چهار پروژه شاخص ترافیکی تعریف و اجرا خواهد شد.

حسن بخشنده امنیه، امروز(یکشنبه،۲۲ خرداد) در آیین بهره‌برداری از طرح بهسازی میدان ۱۵ خرداد، اظهار کرد: عملیات عمرانی و اجرایی دو پروژه در آینده‌ای نزدیک آغاز شده و فرآیند عملیاتی دو پروژه دیگر نیز بعد از تأیید و تکمیل طرح توسط مشاور شروع می‌ شود.

وی افزود: طرح ساخت روگذر تقاطع بلوار ساحلی و بلوار شهیدان بارفروش در شورای ترافیک کاشان به عنوان یکی از مطالبات شهروندان تصویب شده که اجرای آن با هدف کاهش تصادفات و تسهیل در تردد شهروندان در مسیرهای منتهی به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، شهردار کاشان تصریح کرد: طراحی و ایجاد دوربرگردان در تقاطع بلوار شهید معمار و بلوار شهید حاج علی فارسی به عنوان پروژه ترافیکی در سال جاری است که در محدوده عرشه ششم زیرگذر اجرا می‌شود.

وی گفت: تقاطع بلوار شهید معمار و بلوار شهید فارسی در طرح قبلی، به صورت تقاطع غیرهمسطح درنظر گرفته شده بود که با هدف کاهش هزینه‌ها و اجرای پروژه متناسب با استانداردهای ترافیکی، پس از اصلاح طرح قبلی به صورت دوربرگردان اجرا می‌شود.

بخشنده امنیه افزود: طرح مقدماتی میدان جهاد و میدان شهید زجاجی در صحن علنی شورای شهر ارائه شد تا مشاور، اقدام لازم را به منظور ارائه طرح‌های نهایی تحت نظارت شهردار انجام دهد و بعد از تأیید طرح‌ها، عملیات اجرایی پروژه در دو میدان آغاز شود.

شهردار کاشان، اظهار کرد: طرح بهسازی میدان ۱۵ خرداد در قالب دوازدهمین نوبت اجرای طرح صدبرگ خدمت به بهره‌برداری رسید که شامل تعویض سنگ فرش، بهسازی و فعالسازی آب نماها، تعویض ساعت‌های موجود در اِلمان مرکز میدان، تعویض جدول دور میدان، بهسازی کاشی های المان ساعت و نورپردازی و  بهسازی فضای سبز میدان بود.

وی تصریح کرد:میدان ۱۵ خرداد، یکی از میدان‌های اصلی و قدیمی شهر است که در اثر گذشت زمان، علاوه بر مشکلات فنی متعدد دچار چهره‌ای نامطلوب شد و نیازمند مرمت و بهسازی بود.

بخشنده امنیه افزود: بهسازی محدوده بافت اصیل شهر مثل بازارچه سردار، میدان ۱۵ خرداد، معابر تاریخی و...تلاشی است تا ضمن حفظ روح اصالت آن، نشاط و پویایی به کالبد این محدوده ارزشمند تزریق کند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha