• سه‌شنبه / ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۱:۵۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401032416868
  • منبع : نمایندگی همدان

استاندار همدان خبر داد

قطعی شدن پرواز همدان به عربستان برای اعزام حجاج

قطعی شدن پرواز همدان به عربستان برای اعزام حجاج

ایسنا/همدان استاندار همدان با اشاره به اعزام حجاج بیت‌ الله الحرام از فرودگاه همدان گفت: در این راستا اقدامات لازم برای اعزام حجاج بیت‌ الله الحرام از فرودگاه همدان انجام‌ و قطعی شد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد در سفر به تهران برای پیگیری‌ مشکلات استان به‌ویژه مسائل فرودگاه همدان و پروازهای آن، با رئیس سازمان هواپیمایی کشور و مدیریت فرودگاه‌های هوایی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

پیرو اخبار منتشر شده در روزهای اخیر در مورد امکان یا عدم امکان عملی شدن اعزام حجاج بیت‌ الله الحرام از فرودگاه همدان، استاندار همدان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با همکاری و پیگیری‌های مستمر، هماهنگی‌های لازم برای قطعی کردن این اقدام را در دستور کار خود قرار دادند.

استاندار همدان در سفر امروز خود به تهران، در ادامه پیگیری‌های دکتر حمیدرضا حاجی‌بابایی و دکتر احمدحسین فلاحی از اعضای مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای پروازهای همدان به عربستان و همچنین همدان به مشهد مقدس، کیش و سایر نقاط کشور، اقدامات لازم برای عملی‌کردن هرچه سریع‌تر این اتفاق مبارک را در دیدار با رئیس سازمان هواپیمایی کشور و مدیریت فرودگاه‌های هوایی ایران انجام داد.

در این دیدار ضمن بررسی مسائل و مشکلات استان در زمینه پروازها، مقرر شد پرواز همدان به عربستان برای اعزام حجاج بیت‌ الله الحرام و پرواز همدان به مشهد مقدس، کیش و سایر نقاط کشور از فرودگاه همدان صورت گیرد.

قاسمی‌فرزاد همچنین از آمادگی کامل فرودگاه همدان برای اعزام زائران استان و نیز سایر استان‌ها به عتبات عالیات در ایام اربعین خبر داد و گفت: در صورت نیاز سایر استان‌های کشور، فرودگاه همدان، امکان اعزام زائران به عتبات عالیات را دارد.

استاندار همدان در ادامه گفت: در دیدار امروز با مدیران مربوطه کشوری به این نتیجه رسیدیم که در صورت استقبال مردم استان، زیرساخت‌ها و هماهنگی‌های لازم برای پروازهای مشهد، کیش و سایر نقاط کشور از فرودگاه همدان مهیا است.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، وی با اشاره به اعزام حجاج بیت‌ الله الحرام از فرودگاه همدان گفت: در این راستا اقدامات لازم برای اعزام حجاج بیت‌ الله الحرام از فرودگاه همدان انجام‌ و قطعی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha