• شنبه / ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۰:۱۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1401032819388
  • منبع : نمایندگی خوزستان

اعلام برگزیدگان شانزدهمین جشنواره موسیقی خوزستان

اعلام برگزیدگان شانزدهمین جشنواره موسیقی خوزستان

ایسنا/خوزستان شانزدهمین جشنواره موسیقی خوزستان برگزیدگان خود را شناخت.

به گزارش ایسنا، نسترن شرفی، مهسا حنظلی، آرتین کارآمد، اهورا جوهرقلی، مهسا نژادکرم، آیدا طاهری، فاطیما رضایی، مایسا ورناصری و سروش صالحی در نوازندگی سازهای سه تار و تار و دیگر سازها شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش نوازدگی سنتور رتبه سوم به طورمشترک و در رده سنی «الف» به نگار جلوین، آرمیتا سادات‌علوی و پارسا نجاتی رسید ولی در گروه سنی «الف» به دلیل عدم احراز امتیاز فنی نفرات اول و دوم نداشت.

ادیب شهسواری، شقایق رازانی و محمدادیب کشاورز به طور مشترک در گروه سنی «ب» نوازندگی سنتور رتبه سوم را کسب کردند و در گروه سنی «ب» رتبه دوم به فاطمه رستمی اهدا شد و رتبه اول به صبا درخشان رسید. محمد عبدالرحیمی و فاطمه داوودی در همین بخش و در رده سنی «د»  به طور مشترک رتبه دوم را از آن خود ساختند.

همچنین در بخش نوازندگی تار در رده سنی «الف» آرتین حیدری دوم شد، رتبه سوم گروه سنی «ب» به مهدی رفیعی‌نیا و حسام حسن‌زاده رسید، رتبه دوم از آن مهسا همایی شد و شایان فرخی رتبه نخست را گرفت ولی گروه سنی «ج» فاقد رتبه بود و در گروه سنی «د» وحید بهمن سوم شد.

در بخش  نوازدگی تار موسیقی نواحی در گروه سنی الف رتبه دوم به بهار خاکپور اهدا شد، در گروه سنی «ب» حسام‌الدین حسن‌زاده رتبه سوم را دریافت کرد، در گروه سنی «ج» رتبه سوم از آن مهیار جنابی شد، رتبه سوم در گروه سنی «د» به طور مشترک به وحید بهمن و محمدحسین الهی‌فر تعلق گرفت و فاطمه دهقانی و محمد قره‌باغی دوم شدند. در بخش آواز نواحی نیز رتبه دوم در رده سنی «الف» به مبین رضایی اعطا شد.

در بخش محلی نوازندگی سنتور در رده سنی «د» رتبه سوم به مایده ذرتی‌پور اهدا شد و در نوازدگی ساز عود در بخش سنتی آروین حیدری اول شد.

 در بخش نوازندگی تنبک گروه سنی «الف» امیررضا جعفرپور اول، صبا نیک‌نژاد دوم و کیارش سلیمانی سوم  شد.

 در گروه سنی «ب» مبینا امیدیان‌فر رتبه اول را کسب کرد و اهورا بدری دوم شد. در گروه سنی «ج» هم رتبه دوم به سپهر براتی داده شد.

در بخش نوازندگی ساز دف در گروه سنی «د» مهنا وحدت‌نیا و شقایق امیری سوم شدند. در گروه سنی «الف» رتبه سوم دف‌نوازی هم به طور مشترک از آن فرانک پیرو و نازنین‌زهرا حیدری‌یکتا شد.

در نوازندگی پیانو در رده سنی «الف» محمدامین مشعشعی رتبه دوم را گرفت و رادوین چاسبی‌نژاد و اهورا گنجون رتبه سوم را کسب کردند. آیلین افرند، مایده نظری و ارشیا روزبهی رتبه سوم در رده سنی «ب» را از آن خود ساختند. در همین بخش و در گروه سنی «د» زهرا حمیداوی و میلاد هوشنگیان و ارغوان صفاریان در رتبه سوم قرار گرفتند.

هیات داوران در بخش نوازندگی گیتار کلاسیک رتبه اول در رده سنی «الف» را به محمد روحی‌زاده داد، رتبه دوم را له نیما نوری در گروه سنی «الف» اهدا کرد، رتبه سوم رده سنی «ب» را از آن طاها عبدالهی ساخت و در رده سنی «ج» نرگس گرجی و مهربد ابراهیم‌زاده را بر مرتبه سوم نشاند.  

در بخش نوازندگی فلوت کلیدی و در رده سنی «الف» روژینا نیکداراصل دوم شد و رتبه سوم به نیکان حسینی میرزایی تعلق گرفت.

در بخش نوازندگی ویلون ایرانی در گروه «ب» علی سلیمانی رتبه دوم را گرفت. میسا دیهمی و علی کرمی رتبه سوم نوازندگی گیتار فلامینکو در رده سنی «ب» را به خانه بردند. محمدرضا جمشیدی هم در گروه سنی «ج» در این بخش دوم شد.

در نوازندگی ویولون کلاسیک رده سنی «الف» محمدحافظ جعفری‌زاده، متین بختیاری، کوین سرافرازی، سینا نیک‌بیان دوم شدند. همچنین سیدمحمد مصدق و هستی دزفولی در گروه سنی «ب» به رتبه دوم رسیدند و بهداد دریاکش رتبه سوم در گروه سنی «الف» را گرفت.

هیات داوران متشکل از هوشنگ جعفری‌زاده، عادل لرکی، عارف نظری، علی دریایی،محمد احمدی، احسان عزیزی، سام کشاور، عزیز فلاحیان، علی آل‌علی، علی حافظی، مصطفی زاهد، دانیال منفردزاده، محمد عزیزی، سینا سلیمانی و محسن صفاریان بودند که انجمن موسیقی خوزستان از آنها قدردانی کرد.

رییس انجمن موسیقی خوزستان نیز با اهدای تندیس یادبود جشنواره به مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از او به خاطر همکاری در برگزاری جشنواره تقدیر کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha