• چهارشنبه / ۱ تیر ۱۴۰۱ / ۱۰:۰۱
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1401040100181
  • منبع : نمایندگی قزوین

استاندار قزوین:

تحقق وعده‌های دولت در گرو برنامه‌ریزی و ریسک‌پذیری است

تحقق وعده‌های دولت در گرو برنامه‌ریزی و ریسک‌پذیری است

ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: در مسیر پیش‌روی استان کار برای انجام دادن زیاد است چراکه دولت سیزدهم با وعده‌های زیادی سرکار آمده و این وعده‌ها با نشستن، کم‌تحرکی، بی‌برنامگی و ریسک نکردن محقق نخواهد شد و منجر به نارضایتی مردم می‌شود.

محمدمهدی اعلایی در نشست صمیمی با رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی استان قزوین که در پارک علم و فناوری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه مدیریتی استان انتظار تحول، تغییر و یک رفتار پیش‌برنده انفجاری از پارک علم و فناوری استان دارد چراکه ظرفیت‌های این فضا در استان بسیار زیاد است و تمامی رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی بر این موضوع صحه گذاشتند.

وی افزود: برگزاری این جلسه با حضور تمامی معاونین استانداری در پارک علم و فناوری استان این پیام را دارد که جمع تصمیم‌گیرندگان نخبه دانشگاهی پیش‌برنده‌ی سیاست‌های آموزشی، تحقیقاتی و توسعه‌ای استان باید بعد از این در حوزه دانش‌بنیان و فناور حضور و جدیت بیشتری داشته باشند.

این مسئول گفت: در نظام تصمیم‌گیری استان شاید هیج جلسه رسمی‌ نباشد که استاندار و تمامی معاونین استاندار در آن حضور داشته باشند و حتی در شورای برنامه‌ریزی فقط استاندار به صورت رسمی عضو است ولی در این جلسه تمامی معاونین حضور دارند به این دلیل که جنس آن‌ها با جنس دانشگاه یکی است و می‌تواند به ایجاد گفتمان مشترک کمک کنند.

وی اضافه کرد: در مسیر پیش‌روی استان کار برای انجام دادن زیاد است چراکه دولت سیزدهم با وعده‌های زیادی سرکار آمده است و این وعده‌ها با نشستن، کم‌تحرکی، بی‌برنامگی و ریسک نکردن محقق نخواهد شد و منجر به نارضایتی مردم می‌شود.

استاندار قزوین اظهار کرد: اعضای حاضر در این جلسه مسئولان حوزه آموزشی، پژوهش و فناوری جامعه هستند و بنده هم به عنوان نماینده عالی دولت در استان، سیاستگذار و پیگیر مسائل دولت در استان هستم و بدانید که نگاه مجموعه حاکمیتی استان نگاه مبصرگونه به جایگاه خود نیست و با نگاه مدیریتی امور را دنبال می‌کند.

وی تصریح کرد: مجموعه مدیریتی استان قزوین امروز روی کار هستند تا مسائل را به نفع مردم تغییر دهند و تلاش دارند در تصمیم‌گیری‌های خود منافع مردم و نظام را دنبال کنند.

اعلایی در پایان گفت: بنده به عنوان مسئول امنیت، اقتصاد، فرهنگ، آموزش و بسیاری از موضوعات دیگر استان در مقابل شما جایگاه مطالبه‌گری و در برابر مردم جایگاه پاسخگویی دارم و باید این مسیر به صورت همگرا و هماهنگ در سطح استان قزوین دنبال شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha