• چهارشنبه / ۱ تیر ۱۴۰۱ / ۲۳:۱۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401040100881
  • خبرنگار : 50176

تاکید رئیس سازمان زندان‌ها بر اهمیت اشتغال‌آفرینی در زندان‌ها

تاکید رئیس سازمان زندان‌ها بر اهمیت اشتغال‌آفرینی در زندان‌ها

ایسنا/لرستان رئیس سازمان زندان‌ها بر اهمیت اشتغال‌آفرینی در زندان‌ها تاکید کرد.

دکتر محمدی در چهارمین نشست از سلسله نشست‌های هیات اندیشه‌ورز که با حضور روسای زندان‌های سراسر کشور و به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد بر اهمیت اشتغال‌آفرینی در زندان‌ها و اقدامات در خصوص جذب تسهیلات بانکی برای کارآفرینان و نیز نظارت بر حسن انجام کارها و هزینه کرد تسهیلات در توسعه اشتغال زندانیان و نقش روسای زندان‌ها در پیشبرد برنامه‌های اصلاحی و تربیتی تأکید کرد.

وی گفت: روسای زندان مهمترین مقام مسئول در اجرای برنامه‌های ابلاغی و مجری خط مشی‌های ترسیم شده سازمانی هستند.

پس از پایان نشست تخصصی اندیشه‌ورز عبدالمجید کشوری مدیرکل زندان‌های لرستان در جمع معاونین و روسای زندان‌های لرستان بر اهمیت این نشست اشاره و از ابتکار دکتر محمدی به خاطر برگزاری اینگونه نشست‌ها تشکر کرد.

وی گفت: تصمیمات سازمانی پس از ابلاغ از جانب ریاست سازمان زندان‌ها باید با تمام توان و استفاده از  ظرفیت‌ها موجود در زندان‌ها اجرایی شود.

کشوری اظهار کرد: فلسفه کاری زندانبانی اصلاح و تربیت است که تمام تلاش‌ها باید به صورت‌ هدفمند در راستای تحقق این شعار صورت گیرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: مورد دیگری که مورد تاکید ریاست سازمان زندان‌هاست؛ ابزار اجرای تصمیمات است و تسلط به شرح وظایف سازمانی و آئین نامه اجرایی سازمان که مکرر در جلسات شورای اداری استان و دستورالعمل هشتاد ماده‌ای به آن اشاره شده است مورد تاکید ما نیز است.

عضو شورای قضایی استان با اشاره بر اهمیت هفته قوه قضائیه گفت: این هفته فرصتی مناسب و شایسته است که در مسیر اعتلا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی به ویژه شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ نفر از یاران وفادار و صدیق امام خمینی(ره) گام برداریم و خدمات ارزشمندی که در زندان‌ها صورت گرفته را برای آحاد مردم تبیین کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha