• یکشنبه / ۵ تیر ۱۴۰۱ / ۱۰:۵۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401040502885
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

مصوبات سفر نماینده دولت به شهرستان خوانسار

 مصوبات سفر نماینده دولت به شهرستان خوانسار

ایسنا/اصفهان فرماندار خوانسار گفت: مطالبه اصلی مردم خوانسار، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام چندین ساله در این شهرستان از جمله کنارگذر شرقی است که در سفر نماینده دولت به شهرستان در این باره مصوبات خوبی داشتیم.

علی خاصی در گفت‌وگو با ایسنا درباره مهم‌ترین مصوبات سفر نماینده دولت به شهرستان خوانسار، اظهار کرد: بیست و پنجمین سفر استانی رئیس‌جمهور به اصفهان و انتخاب وزیر اقتصاد به‌عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور برای سفر به خوانسار برکات زیادی برای مردم شهرستان به همراه داشت.

وی افزود: مطالبه اصلی مردم خوانسار، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام چندین ساله در این شهرستان است. تکمیل کنارگذر شرقی، اجرای شبکه فاضلاب و تکمیل تصفیه‌خانه آب و احداث تونل خوانسار به بویین میاندشت از جمله این مطالبات بود. از طرف دیگر در حوزه امور مربوط به کشاورزی، دامداری و اجرای طرح هادی روستاها مشکلات عدیده‌ای وجود دارد که نیازمند تأمین اعتبار است.

فرماندار خوانسار تصریح کرد: اجرای کامل این پروژه‌ها هزار میلیارد تومان بودجه نیاز دارد و با توجه به آب و هوای خاص خوانسار،  انجام عملیات عمرانی فقط در ۶ ماه ابتدایی سال امکان‌پذیر است. از ابتدای امسال، پیگیری تأمین اعتبار این پروژه‌ها با مساعدت ویژه استاندار انجام و پس از کارشناسی‌های صورت گرفته، نتیجه نهایی منوط به سفر آقای رئیسی به اصفهان شده بود.

علی خاصی گفت: در حال حاضر و در قالب مصوبات سفر رئیس‌جمهور، برای ۵۵ عنوان پروژه بزرگ و کوچک در حوزه‌های مختلف عمرانی، کشاورزی، روستایی و ... بودجه پیش بینی شده که امید داریم با تخصیص صددرصدی به اهداف مدنظرمان برسیم.

وی خاطرنشان کرد: در حاشیه سفر رئیس‌جمهور به استان اصفهان، خاندوزی، وزیر اقتصاد میهمان مردم خوانسار بود و تا جایی که توانستیم صدای نمایندگان اقشار و اصناف مختلف را به ایشان رساندیم. همچنین درخواست‌های مکتوب مردمی به مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری رسانده شد و جاماندگان می‌توانند با شماره تلفن ۱۱۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha