• چهارشنبه / ۸ تیر ۱۴۰۱ / ۱۰:۱۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401040805355
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرماندار جرقویه:

تخصیص ۱۹۳ میلیارد تومان به پروژه‌های جرقویه

تخصیص ۱۹۳ میلیارد تومان به پروژه‌های جرقویه

ایسنا/اصفهان فرماندار جرقویه گفت: در سفر نماینده دولت به این شهرستان و برای اجرا و تکمیل پروژه‌های مختلف، ۱۹۳ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت.

محسن ریاحی در گفت‌وگو با ایسنا درباره مهم‌ترین مصوبات سفر نماینده دولت به شهرستان جرقویه، اظهار کرد: برای کل مصوباتی که در سفر نماینده دولت به این شهرستان داشتیم ۱۹۳ میلیارد تومان اعتبار در حوزه‌های بیناد مسکن، جهاد کشاورزی، راهداری، آموزش و پرورش، اوقاف، میراث فرهنگی، فنی و حرفه‌ای و ... تخصیص یافت.

وی افزود: با حضور قاضی زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید در شهرستان جرقویه مشکلاتی از قبیل معضل محورهای مواصلاتی مانند محور مواصلاتی نصرآباد به شهرضا و حسن‌آباد به رامشه مورد بررسی قرار گرفت که امیدواریم در طرح‌های عمرانی دولت و حتی در طرح‌های عمرانی طراحی شده برای این سفر قرار گیرد.

فرماندار جرقویه گفت: همچنین مشکلات بخش درمانِ جرقویه به طور جدی مورد بررسی قرار گرفت. شهرستان جرقویه از درمان دولتی بی‌نصیب است که این مهم مورد تاکید قرار گرفت که امیدواریم برای حل مشکل درمان در سطح شهرستان تدبیری اندیشیده شود تا مردم با تعرفه‌های دولتی درمان خود را دنبال کنند که نماینده دولت در این باره قول پیگیری داد.

ریاحی تصریح کرد: در این سفر به پتانسیل‌های بالای شهرستان در بخش‌های گردشگری و احیای محورهای گردشگری مورد تاکید قرار گرفت. همچنین جرقویه از نظر داشتن انرژی‌های تجدیدپذیر محل بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری است.

وی ادامه داد: در سفر نماینده دولت به شهرستان جرقویه بیش از ۵۰ مصوبه داشتیم که برای کل مصوبات ۱۹۳ میلیارد تومان اختصاص یافت. این میزان اعتبار به پروژه‌هایی تعلق می‌گیرد که بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

فرماندار جرقویه، افزود: مهم‌ترین مصوبه این سفر ساماندهی راه‌ها و محورهای مواصلاتی بود که مصوب شد برای بهسازی و روکش آسفالت مسیرهای مختلف ۴۰ میلیارد تومان اختصاص یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha