• چهارشنبه / ۸ تیر ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1401040805547

استاندار فارس:

تلاش دیوان عالی در احقاق حق، امیدها را زنده می‌کند

تلاش دیوان عالی در احقاق حق، امیدها را زنده می‌کند

ایسنا/فارس استاندار فارس با بیان اینکه در راستای دفاع از مظلوم و مبارزه با ظلم و فساد همکاری‌های زیادی انجام شده است، گفت: تلاش مجموعه دادگستری و دیوان عالی در احقاق حق بسیاری از امیدها را زنده کرده و می‌کند.

محمدهادی ایمانیه چهارشنبه ٨ تیر در همایش «ناگفته‌های حزب» در شیراز با اشاره به اینکه ترور اعضای حزب جمهوری اسلامی یکی از تلخ‌ترین خاطرات در طول تاریخ انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: انسان‌هایی چون شهید بهشتی به شهادت رسیدند و این شهادت است که اسلام و دین خدا را بیمه می‌کند.

او با تبریک هفته قوه قضائیه، گفت: فشار زیادی به ویژه به لحاظ روحی به قوه قضائیه وارد می‌شود اما عمده‌ترین تکلیف اینست که به الگوی دینی عمل شود و قوه قضائیه در این زمینه پیشقدم بوده است.

استاندار فارس با بیان اینکه ما حق نداریم از این الگوهای عالی و الهی پیروی نکنیم، افزود: پیامبر (ص) الگویی برای ما است چون باید تابع اهل بیت حرکت کنیم و امروز جوانان عالم تشنه الگو هستند.

ایمانیه با بیان اینکه باید الگویی برای اداره جامعه ارائه کنیم که بتواند فطرت بشر را بیدار کند و آن الگو جز اسلام و شیعه نیست، بیان کرد: تکلیف ما این است که الگوی دینی را به جوانان خودمان و بعد از آن دیگر جوانان دنیا ارائه کنیم.

او با بیان اینکه قاطعیت با فساد در دادگستری فارس قابل توجه است، عنوان کرد: تلاش کردیم هماهنگی خوبی بین قوه قضائیه و مجریه در استان حاکم باشد و این هماهنگی و همکاری امروز در فارس ایجاد شده است‌.

استاندار فارس با بیان اینکه در راستای دفاع از مظلوم و مبارزه با ظلم و فساد همکاری‌های زیادی انجام شده است، گفت: تلاش مجموعه دادگستری و دیوان در احقاق حق بسیاری از امیدها را زنده کرده و می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha