• جمعه / ۱۰ تیر ۱۴۰۱ / ۱۵:۲۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1401041006771

نماینده ولی‌فقیه در فارس:

همکاری با مستاجران از مصادیق خیر است

همکاری با مستاجران از مصادیق خیر است

ایسنا/فارس امام جمعه شیراز گفت: همکاری صاحب خانه با مستاجر وکمک به او از مصادیق کار خیر است و اگر همه در این زمینه برادرانه پای کار باشند مطمئنا برکت مال خود را خواهند دید.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه شیراز با اشاره به افزایش اجاره خانه‌ در شیراز، گفت: افزایش بی رویه اجاره خانه در کلانشهر شیراز باعث شده برای شهروندان مشکلاتی بوجود آید که حل این موضوع همکاری همگانی را می‌طلبد.

او همکاری تعدادی از صاحب خانه‌ها در مشخص کردن قیمت‌هایی عادلانه برای اجاره خانه را کاری پسندیده دانست و افزود: علیرغم اینکه تعدادی از صاحب خانه‌ها قیمت اجاره‌ها را به شدت افزایش داده‌اند اما صاحب خانه‌هایی هم هستند که مراعات حال هم وطنان را می‌کنند و این جای تحسین دارد.

امام جمعه شیراز عنوان کرد: همکاری صاحب خانه با مستاجر وکمک به او از مصادیق کار خیر است و اگر همه در این زمینه برادرانه پای کار باشند مطمئنا برکت مال خود را خواهند دید.

آیت‌الله دژکام همچنین در بخشی از خطبه‌های امروز نماز جمعه شیراز با اشاره به نقشه مهندسی فرهنگی فارس، این نقشه را یکی از راه‌های معنوی شدن سومین حرم اهل بیت(ع) دانست و گفت: علیرغم اینکه نقشه تدوین شده و در اختیار مسئولان قرار گرفته از ۴۶دستگاه متولی تنها ۲۰دستگاه پای کار آمده‌اند که این موضوع جای تامل دارد.

او خاطرنشان کرد: کم‌کاری مدیران دستگاه‌های متولی در اجرای نقشه مهندسی فرهنگی قابل قبول نیست و ناظران اجرای نقشه باید هر چه زودتر تکلیف این دستگاه‌ها را دراین زمینه مشخص و گزارش اقدامات انجام شده را هم به اطلاع شهروندان برسانند.

نماینده ولی‌فقیه در فارس رعایت عفاف و حجاب وتوجه به ارزش‌های اخلاقی را از مطالبات مردمی دانست و گفت: اکثر مردم در جامعه خواستار توجه ویژه به رعایت عفاف و حجاب و ارزش‌های اخلاقی هستند و دراین زمینه اگر می‌خواهیم به دستاوردهای خوبی دست پیدا کنیم و جلوی فحشا را بگیریم ترویج ازدواج آسان، تامین هزینه‌های اولیه برای تشکیل زندگی مشترک، اشتغال زایی برای جوانان جویای کار ونذر حجاب‌می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

همکاری با مستاجران از مصادیق خیر است

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha