• شنبه / ۱۱ تیر ۱۴۰۱ / ۱۰:۳۲
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401041107091
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

نماینده مجلس مطرح کرد:

توزیع اعتبارات و عدالت‌محوری؛ در اولویت مجلس

توزیع اعتبارات و عدالت‌محوری؛ در اولویت مجلس

ایسنا/خراسان جنوبی نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: توزیع امکانات و اعتبارات در کشور اشکالاتی وجود دارد و در بسیاری از موارد عدالت به معنای محرومیت زدایی و توسعه در نقاط کمتر برخوردار، رعایت نشده که با حضور مقامات کشوری در استان به دنبال رفع این نقیصه هستیم.

مصطفی نخعی، امروز شنبه ۱۱ تیر با اشاره به اینکه نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی وارد بیرجند شد، به رسانه‌های گروهی گفت: صبح امروز نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی وارد فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند شد و مورد استقبال استاندار قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه این سفر یک روزه است، افزود: قرار است در این سفر از برخی پروژه‌های عمرانی شهرستان‌های نهبندان وسربیشه بازدید شود و مصوبات سفر نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی عصر امروز در طی نشستی در فرمانداری نهبندان جمع بندی میشود.

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیگر اهداف سفر نیکزاد گفت: بازدید از شهر مرزی درح، باند دوم درح - ماهیرود، برخی از محورهای روستایی بخش مود، سد تغذیه ای بندان و... از جمله برنامه های دکتر نیکزاد در این سفر است.

نخعی با بیان اینکه بازدید از پروژه‌های نیمه تمام مانند سد تغذیه‌ای بندان تعدادی از پروژه‌های راهسازی در جاده‌های اصلی و فرعی روستایی، احداث بندهای خاکی در برخی از مناطق سربیشه و نهبندان و موارد دیگری شامل احدث پست برق ۴۰۰ کیلوولت در نهبندان که از ضروریات است باتوجه به روند روبه رشد واحدهای تولیدی در نهبندان  جزو مواردی است که مد نظر بوده و مورد بازدید قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه باتوجه به زمان محدودی که در این سفر یک روزه وجود دارد، سعی می‌کنیم موارد مهم را مورد بازدید قرار دهیم،  گفت: برخی از مصوبات که در جریان سفر امروز خواهد بود نیاز به پیگیری در مرکز دارد که با کمک نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در حضور مدیران جلساتی را خواهیم داشت تا به نتایج مثبتی برسیم.

نخعی با بیان اینکه طبق رصدی که داشتم نائب رئیس اول مجلس به هر منطقه‌ای که بازدید داشته است برکات خوبی برای آن مناطق لحاظ شده و امیدواریم در این سفر که به دعوت ما انجام شده است شاهد برکات خوبی برای شهرستان‌های نهبندان و سربیشه باشیم، یادآور شد: حضور مقاماتی مانند نائب رئیس اول مجلس در نقاط محروم کمک می‌کند تا وزارت خانه‌ها و سازمان‌ها به طور کلی توجه بیشتری  به نقاط محروم داشته و این امر به روند عادلانه تر اعتبارات در کشور کمک می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha