• شنبه / ۱۱ تیر ۱۴۰۱ / ۱۵:۴۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401041107515
  • خبرنگار : 50093

مدیر روابط عمومی فرودگاه مشهد خبر داد

افزایش ۴۵۰ درصدی جابجایی مسافران خارجی در ۲ ماه ابتدایی ۱۴۰۱

افزایش ۴۵۰ درصدی جابجایی مسافران خارجی در ۲ ماه ابتدایی ۱۴۰۱
عکس تزئینی است

ایسنا/خراسان رضوی مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد از افزایش ۴۵۰ درصدی جابجایی مسافران فرودگاه در ۲ ماه ابتدایی سال جاری نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته خبر داد.

حسن جعفری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص مقایسه پروازهای ۲ ماهه ابتدایی فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته اظهار کرد: در مجموع ۸۴۶۷ نشست و پرواز در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد در ۲ ماه ابتدایی سال جاری انجام شده که نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته ۳۴ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: همچنین در این مدت ۱ میلیون و ۱۴۵ هزار و ۳۱۱ هزار مسافر در فرودگاه مشهد اعزام و پذیرش شده که نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته ۹۹ درصد افزایش داشته است.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد تصریح کرد: در مجموع ۷۱۵۷ پرواز داخلی در فرودگاه مشهد نشست و برخاست داشته‌اند که نسبت به ۲ ماه ابتدایی سال گذشته ۲۱ درصد افزایش داشته است. همچنین نشست و برخاست ۱۳۱۰ پرواز خارجی در این فرودگاه بوده که نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته ۲۴۲ درصد رشد داشته است. جابجایی مسافران داخلی ۷۷ درصد و در بخش خارجی ۴۴۸ درصد افزایش داشته است.

وی در خصوص مقایسه پروازهای این فرودگاه نسبت به اردیبهشت سال ۱۴۰۰ گفت: تمام پروازهای فرودگاه مشهد در اردیبهشت ماه نسبت به مدت زمان مشخص در سال گذشته ۵۳ درصد و جابجایی مسافر نیز ۱۳۳ درصد افزایش داشته است. تعداد نشست و برخاست‌ها در بخش پروازهای داخلی ۳۸ درصد و در بخش پروازهای خارجی ۲۷۲ درصد افزایش داشته است. اعزام و پذیرش مسافران داخلی ۱۰۷ درصد و جابجایی مسافران خارجی ۵۰۵ درصد افزایش داشته است.

مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد در خصوص تغییرات پروازی اردیبهشت ماه نسبت به فروردین سال جاری عنوان کرد: تمامی پروازهای این فرودگاه در اردیبهشت ماه نسبت به ماه گذشته ۱۳ درصد و جابجایی مسافر ۱۶ درصد افزایش داشته است.

جعفری اضافه کرد: نشست و برخاست پروازهای داخلی ۱۱ درصد و بخش خارجی ۲۶ درصد افزایش داشته است. همچنین جابجایی مسافران داخلی ۱۳ درصد و جابجایی مسافران خارجی در این فرودگاه ۳۰ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha