• یکشنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401041208138
  • منبع : نمایندگی زنجان

برگزاری اولین رویداد «تانا» در کشور به میزبانی زنجان

برگزاری اولین رویداد «تانا» در کشور به میزبانی زنجان

ایسنا/زنجان مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری استان زنجان گفت: اولین رویداد تانا (توسعه اکوسیستم نوآوری استان‌ها) به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود.

کیوان فریوری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به جزئیات برگزاری رویداد تانا، بیان کرد: این رویداد برای اولین‌بار در دست اجرا است و مشکلات و نیازهای صنایع برگزیده مختلف شرکت‌کننده در این رویداد بررسی و حمایت خواهد شد.

وی با اشاره به شرایط داوطلبان حاضر در این رویداد، اظهار کرد: همه واحدهای فناور و صاحبان ایده از جمله دانشجویان، اساتید، شرکت‌های دانش‌بنیان، صاحبان صنایع، کارگاه‌های تولیدی و سایر افراد می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

فریوری با اشاره به اهداف برگزاری این رویداد، اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در این رویداد مشکلات و مسائل در حوزه‌های مختلف را شناسایی و راه‌حل پیشنهادی خود را ارائه می‌دهند و بر اساس مفید و راهگشا بودن راه‌حل مذکور، از آن‌ها حمایت خواهد شد.

وی با اشاره به رشته‌های مشمول این طرح، تصریح کرد: صاحبان ایده از همه استان‌ها در زمینه‌های کشاورزی، محیط‌زیست، گردشگری، صنایع و ... می‌توانند نیاز و راه‌حل مورد نظر خود را ارائه دهند.

این مسئول افزود: گفتنی است ۲۲ تیرماه رویداد مذکور برگزار خواهد شد و صاحبان ایده در حضور داوران و روسای پارک علم و فناوری کشور و معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، مشکل و راه‌حل مورد نظر را برای داوری ارائه خواهند کرد.

وی با اشاره به تسهیلات مالی که به صاحبان ایده‌های برگزیده ارائه خواهد شد، اظهار کرد: به برگزیدگان این رویداد تسهیلات بلاعوض تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال و کمک‌هزینه ۵۰ درصدی در قالب طرح شهید احمدی‌روشن برای رشد و شکوفایی ایده‌ برگزیدگان پرداخت خواهد شد.

مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری استان زنجان با اشاره به نحوه ثبت‌نام در این رویداد، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان و صاحب‌نظران می‌توانند تا ۱۸ تیرماه با مراجعه به پرتال رسمی پارک علم و فناوری استان زنجان به آدرس www.zstp.ir ثبت‌نام کرده و در رشته مورد نظر، مشکل و مسئله را عنوان و راه‌حل پیشنهادی خود را ارائه دهند. همچنین برای اطلاع بیشتر می‌توانند با شماره ۳۳۷۳۷۹۲۶ (داخلی ۱۱۳) تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha