• پنجشنبه / ۱۶ تیر ۱۴۰۱ / ۱۴:۳۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401041611346
  • خبرنگار : 50088

اتمام عملیات زیر سازی راه روستایی کوهی در تربت‌حیدریه

اتمام عملیات زیر سازی راه روستایی کوهی در تربت‌حیدریه
عکس تزئینی است

ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تربت‌حیدریه گفت: از ابتداء امسال تاکنون زیر سازی راه روستایی کوهی به طول ۲۷۰۰ متر به وسیله ماشین‌آلات اداره و از محل اعتبارات داخلی با هزینه کرد ۱۵۰ میلیارد ریال انجام شده و این عملیات به اتمام رسیده است.

علی‌اصغر کرباسی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: عملیات لکه‌گیری با آسفالت سرد به طول ۶۵۰۰ مترمربع، روکش آسفالت گرم محور تربت‌حیدریه _ مشهد (گردنه سبز) به طول ۳ کیلومتر، تیغ‌زنی و تسطیح ۱۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی شنی، اجرای ۸۰ کیلومتر اصلاح شیب شیروانی راه، شانه‌سازی راه به طول ۵۶ کیلومتر، زیرسازی و آسفالت پل ورودی کدکن، زیرسازی و آسفالت راه روستایی ترقی به طول چهار کیلومتر از اقدامات راهداری از ابتدای امسال در حوزه شهرستان است.

وی در ادامه افزود: شست و شوی تابلوها و علائم حوزه استحفاظی به طول ۱۸۰ کیلومتر، رفع آبشستگی شانه راه و سیل بردگی‌ها پس از بارندگی‌های بهاری، لایروبی و پاکسازی راه‌ها پس از سیلاب‌های فصلی به طول ۲۰۰ کیلومتر، نصب هفت عدد تیر روشنایی دو طرفه در مقابل کارخانه کاشی، شروع عملیات زیرسازی رمپ‌های ورودی و خروجی راه روستایی ترقی به طول ۳۰۰ متر، انجام ۱۵ مرحله گشت شبانه راهداری به منظور کنترل روشنایی تونل رباط سنگ و گردنه سبز و گردنه خماری و کنترل ترافیک در طول محورهای شهرستان  از دیگر اقدامات این مجموعه می‌باشد.

وی با اشاره به اهمیت صیانت از حریم راه‌ها و کاهش آمار تصادفات جاده‌ای افزود: در همن راستا اقداماتی شامل جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، عبور تاسیسات زیربنایی، جمع‌آوری ۱۱۰ مورد بنر و تابلوهای غیر مجاز، تعویض، مرمت و نصب ۲۶۰ شاخه گاردریل و ایمن‌سازی آنها، تهیه، نصب، مرمت و رنگ‌آمیزی ۳۲۰ عدد تابلو اخطاری، انتظامی و اخباری، رنگ آمیزی ۹۰ مترمربع سرعتکاه‌ها، تعمیرات جزئی و نگهداری ۴۵ دستگاه پل انجام شده است.

کرباسی بیان کرد: همچنین اجرای طرح نوروزی، انجام چهار مرحله بازدید از مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین،  ۲۱ مورد گشت نظارت جاده‌ای در محورهای شهرستان با همراهی پلیس راه تربت‌حیدریه _ مشهد و کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی کالا و مسافر بخشی از اقدامات انجام شده این نهاد خدماتی از ابتداء امسال تاکنون است.

وی مطرح کرد: با همت و تلاش شبانه روزی نیروهای راهداری تاکنون ۹۸ درصد راه‌های روستایی در این شهرستان آسفالت شده که نسبت به میانگین استان که ۹۴.۲ درصد است، افزایش دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha