• جمعه / ۱۷ تیر ۱۴۰۱ / ۱۸:۰۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401041711853
  • خبرنگار : 50177

معاون استاندار:

استعدادیابی در ورزش می‌تواند آینده روشنی را برای لرستان رقم بزند

استعدادیابی در ورزش می‌تواند آینده روشنی را برای لرستان رقم بزند

ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: استعدادیابی در عرصه ورزش به ویژه تکواندو می‌تواند آینده روشنی را برای استان رقم بزند.

بهرام ستاری دستنایی در آیین افتتاحیه مسابقات تکواندو قهرمانی لرستان که در دو بخش آقایان و بانوان در خرم‌آباد برگزار می‌شود، اظهار کرد: امروز در عرصه‌های ورزشی شاهد نشاط و شادابی در کشور به ویژه استان هستیم.

وی با بیان اینکه تکواندو یکی از رشته‌های ورزشی است که ورزشکاران لرستانی به خوبی توانسته‌اند در عرصه‌های جهانی، ملی و استانی بدرخشند، تصریح کرد: همراهی ورزشکاران و تکواندوکاران در بحث سرود سلام فرمانده در لرستان یک افتخار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بیان کرد: جوانان ما در تمام زمینه‌ها به ویژه در بحث ورزش و مسابقات مختلف توانسته‌اند با کسب مدال‌های رنگارنگ برای لرستان افتخار آفرینی کنند.

ستاری دستنایی ضمن قدردانی از هیات تکواندو استان لرستان اضافه کرد: استعدادیابی در عرصه ورزش به ویژه تکواندو می‌تواند آینده روشنی را برای این استان رقم بزند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان ادامه داد: امروز شاهد رشد ورزشکاران تکواندو و کسب مدال‌های گوناگون جهانی، ملی و استانی در این زمینه هستیم.

وی یادآور شد: انتظار ما از همه ورزشکاران به ویژه تکواندوکاران این است که در روز عرفه همزمان با اقشار مختلف مردم در مراسم دعای عرفه حضور پررنگی داشته باشند.

در ادامه این مراسم، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت: جامعه ورزش استان لرستان ۲۳۶ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

آرش قیاسیان بیان کرد: امروز تکواندوکاران لرستان در عرصه‌های بین‌المللی خوب درخشیدند و در همین تیرماه جاری در سطح ملی و استانی شاهد برگزاری مسابقات قهرمانی در این استان خواهیم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha