• دوشنبه / ۲۰ تیر ۱۴۰۱ / ۰۹:۵۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401042013252
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

مدیر امور آب و فاضلاب خوانسار:

تکمیل طرح آبرسانی به خوانسار، ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

تکمیل طرح آبرسانی به خوانسار، ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

ایسنا/اصفهان مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خوانسار گفت: تصفیه‌خانه اصلی که ظرفیت آن ۲۱۰ لیتر در ثانیه است حدود ۳۰ درصد پیشرفت داشته و برای تکمیل طرح آبرسانی به خوانسار ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

مهدی جهانگیری در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت طرح آبرسانی به خوانسار، اظهار کرد: در این طرح آبرسانی ۴۰ کیلومتر شامل خط انتقال بوده که سه ایستگاه پمپاژ در فاز اضطراری تصفیه‌خانه و ساخت تصفیه‌خانه متعارف یا اصلی را شامل شده است. در طرح آبرسانی به خوانسار ۴۰ کیلومتر خط انتقال به شکل ۱۰۰ درصد اجرا شده و اکنون در مدار بهره‌برداری قرار دارد و از سه ایستگاه پمپاژ، دو ایستگاه پمپاژ به شکل کامل اجرا شده و در حال استفاده است.

وی افزود: فاز اضطراری تصفیه‌خانه آب هم در سال ۱۳۹۵ با تخصیص آب ۷۹ لیتر در ثانیه با حضور وزیر وقت نیرو افتتاح شد و اکنون در مدار است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خوانسار، گفت: اما تصفیه‌خانه متعارف یا همان تصفیه‌خانه اصلی که ظرفیت آن ۲۱۰ لیتر در ثانیه است حدود ۳۰ درصد پیشرفت داشته و برای تکمیل طرح آبرسانی به خوانسار ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

جهانگیری تصریح کرد: در سفر رئیس‌جمهور به استان اصفهان درخواست خود را بر مبنای نیازمان برای تکمیل طرح آبرسانی به دولت ارائه دادیم که مصوب هم شد و امیدواریم اعتبار مورد نیاز این طرح تأمین شود تا بتوانیم تا ۳ سال آینده طرح آبرسانی به خوانسار را تکمیل کنیم. اگر بودجه زودتر به این طرح تخصیص یابد خیلی زودتر از ۳ سال می‌توان آن را تکمیل کرد.

وی ادامه داد: ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیازِ طرح در این سفر مصوب شد، اما اینکه چه مقدار از این اعتبار را تخصیص دهند هنوز ابلاغ نشده است و ما براساس میزان اعتباری که تخصیص می‌دهند می‌توانیم برنامه‌ریزی کنیم که امیدواریم به محض ابلاغ مصوبات سفر عملیات تکمیل طرح را آغاز کنیم و این عزم در شرکت آب و فاضلاب به طور جدی وجود دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha