• دوشنبه / ۲۰ تیر ۱۴۰۱ / ۱۱:۱۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1401042013352

فرماندار شیراز:

الحاق ۴۱ روستا به شیراز تعیین تکلیف می‌شود

الحاق ۴۱ روستا به شیراز تعیین تکلیف می‌شود

ایسنا/فارس فرماندار شهرستان شیراز اعلام کرد که وضعیت الحاق ۴۱ روستای پیرامونی این شهرستان تعیین تکلیف می‌شود.

لطف‌الله شیبانی دوشنبه ۲۰ تیر در نشستی که به منظور تعیین تکلیف الحاق یا عدم الحاق و خدمات رسانی به ۴۱ روستای پیرامون شیراز با حضور نجابت، نماینده مردم شهرستانهای شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، بر ضرورت آسیب شناسی، علت یابی و ارائه راهکارهای عملیاتی در راستای تسریع در تعیین تکلیف روستاهای مذکور و نحوه ارائه خدمات به ساکنین آنها تأکید کرد.

رئیس شورای اداری شهرستان شیراز ضمن استماع و بررسی نقطه نظرات، دیدگاهها و راهکارهای پیشنهادی اعضای این کارگروه ویژه، با تأکید بر ضرورت جلوگیری از هرگونه ساخت و ساز غیر قانونی و گسترش بی رویه خارج از محدوده طرح هادی، خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن  وظیفه دارد نسبت به تهیه ارائه طرح هادی هر ۴۱ روستا به شهرداری شیراز در اسرع وقت اقدام کند.

او ضمن تأکید بر ضرورت پایش و پیگیری مستمر و منظم و احصاء مشکلات و موانع زیرساختی و خدماتی روستاها توسط دستگاه‌های اجرائی شهرستان، دسته بندی روستاها بر اساس شاخصه های جمعیتی، ساخت و سازها، مشکلات زیرساختی و ... را در دستور کار این کارگروه ویژه قرار داد.

شیبانی ضمن تاکید بر لزوم انجام تعهدات و وظایف ذاتی هر کدام از دستگاهها و ادارات شهرستان در این خصوص، از شهرداری شیراز خواست در اجرای تکلیف قانونی و مسئولیت ذاتی خود با حفر کانال و اجرای خاکریز در محدوده طرح هادی تعیین شده برای روستاهای مذکور در اسرع وقت، از هر گونه پیشرفت بی رویه و ساخت و ساز خارج از ضابطه جلوگیری کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha