• چهارشنبه / ۲۲ تیر ۱۴۰۱ / ۱۲:۵۲
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401042215207
  • منبع : نمایندگی اردبیل

رئیس سازمان صمت اردبیل:

سهمیه ۷۳ نانوایی در اردبیل افزایش یافت

سهمیه ۷۳ نانوایی در اردبیل افزایش یافت

ایسنا/اردبیل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: ۷۳ واحد نانوایی در استان اردبیل با افزایش سهمیه پخت نان را به صورت صبح و عصر انجام می‌دهند.

رامین صادقی ۲۲ تیر در جریان بازدید از فعالیت نانوایی‌ها در اردبیل اظهار کرد: با همکاری فرمانداری اردبیل و در قالب ۱۳ پایگاه بسیج، امر نظارت بر پخت کیفی و کمی نان در اردبیل در حال انجام است.

وی برخورد جدی با تخلفات صنفی را در این حوزه به ویژه کم فروشی و خروج آرد از شبکه پخت را یادآور شد و تصریح کرد: به صورت جدی با نانوایی‌های متخلف و عرضه‌کنندگان آرد در سطح شهر برخورد می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تلاش عده‌ای سودجو را برای خارج کردن سهمیه آرد استان به سایر مناطق یادآور شد و گفت: با تشدید نظارت‌ها جلوی چنین اقدامات غیرقانونی گرفته شده است.

صادقی به شلوغی تهیه نان در روزهای گذشته اشاره کرد و افزود: با توجه به افزایش ورود مسافران در روزهای گذشته و تقاضای بیش از حد نان از سوی برخی شهروندان که خارج از نیاز آنها بوده ما با صف‌های طولانی نانوایی‌ها روبه‌رو بودیم که در ۲ روز اخیر از التهاب در این زمینه کاسته شده است.

وی از افزایش ۴۰۰ کیسه‌ای آرد برای ۷۳ واحد نانوایی در استان اردبیل با هدف افزایش زمان پخت اشاره کرد و ادامه داد: روزانه ۱۶۰ هزار قرص نان بسته‌بندی شده نیز در مغازه‌ها و سوپرمارکت‌ها توزیع می‌شود.

صادقی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: اهالی استان نباید به فضای روانی کاذب در حوزه نان بها بدهند چرا که بسیاری از مسایل مطرح شده در مورد نان صحت نداشته و به دور از واقعیت است.

وی از اهالی استان خواست تا به نسبت نیاز روزانه خود به تهیه نان اقدام کرده و از اضافه خرید پرهیز کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اضافه کرد: امیدواریم با حل مشکلات در روزهای آینده وضعیت بهتری را در تهیه و توزیع نان شاهد باشیم تا نگرانی و دغدغه مردم نیز در این حوزه به حداقل برسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha