• چهارشنبه / ۲۲ تیر ۱۴۰۱ / ۲۲:۴۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401042215601
  • خبرنگار : 50177

فرماندار سلسله:

اجرایی کردن طرح مسکن ملی نیازمند حرکتی جدی است

 اجرایی کردن  طرح مسکن ملی نیازمند حرکتی جدی است

ایسنا/لرستان فرماندار سلسله گفت: اجرایی کردن طرح مسکن ملی نیازمند حرکتی جدی است.

مسلم مرادی در جلسه شورای مسکن شهرستان با بیان اینکه موضوع مسکن یکی از دغدغه‌های مهم خانوارهاست، بیان کرد: باتوجه به فرصت مناسبی که برای خانه‌دار شدن اقشار کم‌درآمد توسط دولت فراهم شده که باید دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیز نهایت همکاری را در راستای اجرایی کردن این طرح داشته باشند.  

وی با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید لیست زمین‌های مازاد خود را برای مسکن ملی به اداره راه و شهرسازی اعلام کنند، افزود: هیچگونه تعللی در این خصوص از سوی دستگاه‌ها پذیرفته نیست.  

فرماندار سلسله با اشاره به بخش فیروزآباد، گفت: باید سهم مردم فیروزآباد نیز در اجرای این طرح مشخص شود و راهکاری مناسب برای استفاده مردم فیروزآباد از این طرح و رفع مشکل آنها اندیشیده شود.  

مرادی بیان کرد: در اجرایی کردن این طرح نیازمند حرکتی جدی هستیم و امیدواریم که هرچه سریعتر مشکلات پیش‌روی طرح در شهرستان برطرف شوند چرا که با توجه به تامین شش هکتار زمین، می‌توانیم جزو اولین شهرستان‌هایی باشیم که کلنگ اجرای مسکن ملی در آن به زمین زده خواهد شد.

۸۴۰۰ نفر در سلسله متقاضی مسکن ملی شدند 

رئیس اداره راه و شهرسازی سلسله در ادامه این جلسه گفت: از آغاز ثبت‌نام در طرح مسکن ملی تاکنون، ۸۴۰۰ نفر متقاضی شدند که تعداد ۱۴۷۰ نفر از آنها تایید نهایی شدند.  

پرویز دانیالی بیان کرد: از کل متقاضیان مسکن ملی شهرستان حدود ۸۰۰ نفر نیز تایید اولیه شده‌اند.  

وی با اشاره به متقاضیان خودمالک در این طرح، افزود: این متقاضیان از سوی اداره راه و شهرسازی به بانک معرفی می‌شوند و به لحاظ ثبت‌نام محدودیت زمانی ندارند و تنها باید سند مالکیت و پروانه ساختمانی دارای تاریخ اعتبار و ثبت‌نام سامانه جهت کد پروژه را داشته باشند تا به بانک معرفی شوند.  

دانیالی با اشاره به تامین ۶۳ هزار و ۳۰۰ مترمربع زمین در منطقه خرگوشناب، جنب سایت مسکن مهر شهرستان، بیان کرد: در این خصوص منتظر استعلام اداره امور آب شهرستان هستیم تا کلنگ احداث مسکن ملی در شهرستان به زمین زده شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha