• پنجشنبه / ۲۳ تیر ۱۴۰۱ / ۱۵:۳۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401042315994
  • خبرنگار : 50534

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی:

همدلی و یکدستی شرط موفقیت در ورزش‌های رزمی است

همدلی و یکدستی شرط موفقیت در ورزش‌های رزمی است

ایسنا/زنجان رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: استان زنجان ظرفیت‌های خوبی در ورزش رزمی دارد و در برخی رشته‌ها به عنوان قطب ورزش رزمی شناخته شده است.

یوسف بهتری ظهر امروز (۲۳ تیرماه) در مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های رزمی استان زنجان، با اشاره به دوران اوج و شکوفایی ورزش رزمی در استان زنجان، اظهار کرد: فدراسیون ورزش‌های رزمی، از استان زنجان با توجه به سابقه درخشان در انواع سبک‌ها حمایت خواهد کرد تا با همت بلند و تلاش مسئولان و ورزشکاران، شاهد قوت و احیای ورزش‌های رزمی همانند گذشته در استان باشیم.

وی با تاکید بر انجام کارهای موثر و بزرگ در ورزش رزمی، افزود: انتظار ما از هیئت ورزش‌های رزمی استان زنجان این است که از همه ظرفیت‌ها استفاده کرده و با پیروی از خط مشخص فدراسیون، اقدامات لازم را انجام دهند. همچنین هماهنگی و مشورت در امور با اداره‌کل ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش‌های رزمی باید مورد توجه باشد.

این فعال ورزشی تاکید کرد: رعایت صداقت و اخلاق، احترام به مربی، کادر فنی، پیشکسوت و ورزشکار که در راس قرار دارد، باید رعایت شود تا شاهد تحول بیش از گذشته در ورزش رزمی بود.

وی رفاقت و دستگیری را عامل موفقیت در ورزش‌های رزمی دانست و اضافه کرد: نقطه عطفی برای انجام کارهای بزرگ و موثر در استان باشید تا به سمت تعالی و شکوفایی ورزش رزمی حرکت کنیم.

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی با تاکید بر رعایت اخلاق و پرهیز از اختلافات در خصوص درخواست‌ نمایندگان هیئت ورزش‌های رزمی، بیان کرد: انتظارات معقول و بجا بسته به امکانات و اختیارات، برای استان مهیا خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در ادامه این جلسه گفت: پیشرفت و موفقیت در همه امور به خصوص ورزش رزمی، محصول همدلی و یکدستی است‌.

جواد بازرگان با اشاره به ظرفیت‌های استان زنجان در ورزش رزمی، خواهان شناسایی نقاط ضعف و قوت این رشته از رئیس جدید هیئت شد و اظهار کرد: هر جایی که ما شاهد بروز مشکل یا عقب‌ماندگی بودیم، ریشه‌های اختلاف را در آنجا دیدیم.

وی عامل رکود ورزش‌های رزمی استان را اختلافات نابه‌جا بین اعضای هیئت دانست و افزود: متاسفانه در کارهای تیمی و گروهی ضعف داریم.

بازرگان با بیان اینکه در مسابقات رزمی، نام استان زنجان با حضور ورزشکاران قَدَر می‌درخشید ولی با شیوع بیماری کرونا و سایر مشکلات، از دوران اوج ورزش رزمی استان فاصله گرفته‌ایم، اضافه کرد: تضاد منافع باعث ایجاد اختلافات شد، هر کس به نوعی دنبال منافع خود بوده، به همین خاطر کارها به صورت تیمی جلو نمی‌رود.

این مسئول با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی، ادامه داد: کارها نباید تنها به دوش رئیس هیئت باشد. شما باید از ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بهره جسته و یا در احیای این موارد و شکوفایی ورزش رزمی قدم بردارید.

بازرگان با بیان اینکه اگر هر کسی وظیفه و نقش خود را به درستی انجام دهد، شاهد پیشرفت و تعالی خواهیم بود، تصریح کرد: در انجام امور به صورت فردی اقدام نکنید. اینکه بدون در نظر گرفتن سوابق با افراد به صورت سلیقه‌ای برخورد شود، باعث عقب‌ماندگی می‌شود، به همین خاطر باید از افراد مهم با سابقه درخشان که به هر دلیلی به حاشیه رفته‌اند نیز دعوت به همکاری کنید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به ظرفیت‌های خوب در شهرستان‌ها، تاکید کرد: امکانات و مسابقات ورزشی نباید متمرکز در مرکز استان باشد.

وی با اشاره به وجود ۵۵ پروژه ناتمام در استان و هزینه سنگین نگه‌داری اماکن قابل استفاده، اذعان کرد: با توجه به شرایط فعلی کشور، نمی‌توان انتظار زیادی در تخصیص بودجه داشت، بنابراین باید به سمت استفاده از ظرفیت خیرین ورزشی رفت.

این مسئول با بیان اینکه برای اتمام پروژه‌های ناتمام نیازمند ۲۵۰ میلیارد تومان بودجه هستیم، تشریح کرد: کمک دولت برای ورزش به خصوص ورزش‌های رزمی، قطره‌چکانی است، از این رو جذب خیرین برای ما حائز اهمیت است؛ چرا که برای حضور تیم‌ها در لیگ و ساخت و ساز مکان‌های ناتمام باید خیرین ورزشی و دستگاه‌های ذی‌ربط ورود کنند.

بازرگان با اشاره به اقدامات خوب خیرین در شهرستان‌ها و ۱۳۵ سبک در هیئت رزمی استان، خاطرنشان کرد: فعالیت در حوزه ورزش‌های رزمی مسئولیت سخت و خطیری دارد و باید تلاش‌مان اوج‌گیری ورزش رزمی بدون اختلافات باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha